Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

17.2.09

YB Pakatan Rakyat memang persis seorang rakyat biasa.. ~ malaysiakini

Fuh..memang sibuk minggu ni sampaikan banyak ceritera politik dalam negeri yang Harimau terlepas pandang. Biasalah, kalau sudah tarikh 14 Februari tu, berebutlah orang buat kenduri kahwin. Pelik juga kenapa diorang tak berebut buat pada tarikh Awal Muharam atau Hari Keputeraan Rasulullah. Yahudi dan Barat sudah berjaya menawan mentaliti dan budaya kita agaknya. Nauzubillah.

Berbalik pada persoalan asal, pernahkah kenduri-kendara Tuan/Puan dihadiri Yang Berhormat Ahli Parlimen? Jika Ya, di mana tempat duduknya? Sudah tentu di tempat duduk VVVVVVIP bukan?

Dalam kesibukan Harimau mengambil juadah, nun di sana, ternampak kelibat seorang Ahli Parlimen Telok Kemang (den tahu sobab den orang PD) yang turut hadir di kenduri En. Karip di Serting Hilir 5. Siapa lagi kalau bukan Datuk Kamarul Bahrin Abbas. Dengan agak low-profile , beliau menghembuskan satu persatu asap rokok; mungkin baru selesai makan.








Yang syoknya, beliau datang seorang diri, makan bercampur dengan orang kebanyakkan dan rasanya, ramai yang tidak sedar bahawa beliau adalah seorang Ahli Parlimen dan bergelar Datuk.

Datuk Kamarul, Harimau Menaip tabik spring pada Datuk!

Harimau : lain kali, nak tunggu kelibat YB-YB UMNO atau PAS pulak.


p/s - memang cara pemimpin seperti inilah yang kita harapkan..tidak perlu selalu malah selama-lamanya berprotokol..low-profile, tidak perlu layanan setinggi langit...mcm ni la pemimpin a.k.a wakil rakyat..!!! duduk bersama-sama dengan rakyat..!!!

1 ulasan:

ELINA JOHNSON berkata...

Halo,
 Saya Puan Elina Johnson, ELINA JOHNSON LOAN FIRM, di sini datang pinjaman asli yang akan mengubah hidup anda menjadi yang lebih baik, sebuah syarikat pinjaman pinjaman, Diberikan dan Berlesen untuk menawarkan pinjaman kepada individu, syarikat swasta dan orang yang memerlukan bantuan kewangan dalam tahap keuntungan yang rendah sebanyak 2%.

Saya Puan Elina Johnson, akan memberikan yang terbaik kepada penghormatan kami kepada semua pemohon yang sah. Anda tidak akan kecewa dengan saya dalam urusan perniagaan ini kerana syarikat itu akan memastikan pinjaman anda sampai kepada anda, ia tidak juga berakhir di sana, kami mempunyai pasukan expatrate yang memahami undang-undang melabur, mereka akan membantu anda, memberi anda petua yang akan menguruskan pelaburan anda yang anda melabur pinjaman anda, jadi anda tidak akan bangkrut lagi dalam hidup anda dan tawaran hebat ini datang dengan pinjaman anda, Hubungi kami hari ini melalui e-mel elinajohnson22@gmail.com

Perkhidmatan kami termasuk yang berikut:

* Pinjaman peribadi
* Pinjaman Bercagar
* Pinjaman tidak berpagar
* Hasil pinjaman
* Latihan Pinjaman
* Pinjaman ikrar pinjaman
* Bayaran pinjaman
* Pinjaman pelajar
* Pinjaman Komersial
* Pinjaman Auto
* Resolusi Pinjaman
* Pinjaman Pembangunan
* Pinjaman pinjaman Jabatan
* Pinjaman Perniagaan
* Pinjaman pendidikan
* Pelantikan patah

Sila isi borang permohonan pinjaman di bawah dan kembalikan kepada kami untuk memberi kami lebih baik melalui e-mel:
elinajohnson22@gmail.com


DATA PEMOHON

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Nyatakan:
5) Jantina:
6) Status Perkahwinan:
7) Pekerjaan:
8) Nombor Telefon:
9) Kedudukan semasa di tempat kerja:
10) Pendapatan bulanan:
11) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
12) Tempoh Pinjaman:
13) Tujuan Pinjaman:
14) Agama:
15) Pernahkah anda memohon sebelum:
16) Tarikh lahir:
terima kasih,
Puan Elina Johnson (elinajohnson22@gmail.com)

Related Posts with Thumbnails