Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

21.2.09

Che'Gu Bard: Bakar Bukti Rasuah Depan Pejabat SPRM ~ malaysiakini



Telah beratus laporan rasuah dan salah guna kuasa yang cheGuBard telah buat sejak 1998. Maka dengan ini pada 26 Februari 2009, akan hadir di depan Pejabat SPRM untuk membakar semua salinan dokumen dan bukti rasuah yang pernah dihantar. Seluruh rakyat Malaysia dijemput menyaksikan !!!


- dari blog Che'Gu Bard


p/s - saya SOKONG sangat-sangat la cadangan supaya di bakar aja bukti-bukti yang pernah mana-mana NGO ka, Parti politik ka, buat laporan penyelewengan RASUAH kepada badan ini...yang dulunya menggunakan nama ala-ala kumpulan rock 80-an, BPR - bumi putra rokers...dan bebaru ni dah pun telah di rebrandingkan oleh bakal mantan PM Mesia dengan nama baru SPRM - suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia atau lebih glemer dikenali sebagai SPeRMa...

Bengkek betoi aku..parti selain umno-bn buat repot polis dan repot kat depa ni langsung tak disiasat dan keputusan senyap teruss...tapi tiba-tiba umno-bn buat laporan / repot..cepat-cepat la siasat dan UMUMkan keputusan nak dakwa teruss...HEBAT LA HANGPA...!!! Bravo-bravo...Ho yehh..Ho Yehhh...


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

3 ulasan:

usop sontoroyo berkata...

Bakar sekali pejabat SPRM ngan pengarah dia...besok kat sana jawab la hangpa...
Nak sponser minyak?

Atiff berkata...

Salam ,
memang cam tuu la...tu pun puak umno tak faham lagi...kalau PR bantu orang susah...korek ...mana dapat duit...bagi kat sapa dan macam2 lagi...lepas tu perkudakan agensi untuk capai matlamat...badan2 ni dah tinggal badan...kepala dah tak ada!!!!

Space Cop Gaban berkata...

sokong cadangan usop sontoroyo,pasai nk sponser minyak aku p tanya kat petronas

Related Posts with Thumbnails