Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

6.2.09

Majoriti Rakyat Perak Ingin Pertahan Kerajaan Yang Mereka Pilih ~ malaysiakini

10 ribu warga Perak, kini berkumpul di kediaman MB

IPOH 5 Feb (Hrkh) - TERKINI: Susulan keengganan Menteri Besar dan seluruh Exco Kerajaan Perak meletakan jawatan. Jam 9.30 malam ini, lebih 10 ribu penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat dari pelbagai kaum memenuhi perkarangan kediaman rasmi Menteri Besar Perak bagi menyatakan sokongan kepada Dato' Seri Ir Nizar Jamaluddin dan kerajaan Pakatan Rakyat Perak.

Ketika ini, ceramah perdana pimpinan utama Pakatan Rakyat sedang dilangsungkan di perkarangan kediaman tersebut. Semua 28 Adun Pakatan Rakyat Perak hadir disamping beberapa pemimpin lain seperti Ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo'Lo' Dato' Ghazali, Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok dan Adun-adun Pakatan Rakyat dari Selangor.

Bekalan elektrik di kediaman Menteri Besar itu dijangka akan diputuskan pada bila-bila masa sahaja bagi menghalang sebarang aktiviti diadakan oleh Pakatan Rakyat. Arahan memutuskan bekalan elektrik ini dipercayai arahan dari pihak BN, yang kini ghairah untuk membentuk kerajaan esok.

Unit Simpanan Persekutuan (FRU) kini masih berada di luar pintu masuk utama kediaman rasmi tersebut dan turut sama mendengar ceramah yang diadakan. Mereka mengawasi keadaan di sini bagi mengelakkan sebarang insiden yang tidak diinginan dari terjadi.

- dari blog Pink Turtle..



--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

2 ulasan:

cyberboron berkata...

Ahakssss tu hang gelak ka menangih ka tesedak ka apa ka? Aku tesandaq dah ni. Tapi bukan sarenda. BN pasti mampuih!

Tanpa Nama berkata...

gua sokong penuh MB pakatan lawan tetap lawan...sila berdoa agar umno perak mampus atau x wujub lg di malaysia....

Related Posts with Thumbnails