Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

11.2.09

Dari Bloggers: AWAS Khabar Angin..!!! ~ malaysiakini

Macam-macam cerita yang aku dengar berkenaan SMS yang mengatakan macam-macam cerita. Ada yang kata kediaman MB dikepung. Ada yang kata Nizar sudah ditangkap.

Yang peliknya, orang Pakatan Rakyat sendiri yang jadi tukang sebar. Umno buat kerja kotor, sebarkan maklumat yang tak betul, orang PR jadi tukang sebar.

Rumah Menteri Besar masih selamat, yang kepung ialah Unit Amal. Nizar sedang berada di Stadium, tengok bola sekarang…bukan sudah ditangkap seperti yang di hebohkan.

Aku masih berada dalam kawasan kediaman MB, dan tau first hand apa yang berlaku dalam kediaman ini. Kalau nak tau sama ada SMS tu betul atau tidak, call aku 013-5935721. Tapi jangan la tanya aku soalan yang aku tak boleh jawab. Ada yang tanya apa perancangan PR selepas ini…betul ka Nizar nak bertanding kat Bukit Gantang…dan ada yang suruh aku nasihat Nizar tentang apa yang perlu dilakukan….yang tu aku tak boleh nak kata apa.

dan ada jugak yang nak bersembang…tentang masa depan Perak, tentang konspirasi Najib…yang tu aku tak dak masa.

Tapi kalau nak tanya ..betui ka kediaman MB dikepung…betui ka Nizar ditangkap…betui ka sapa nak masuk kena ada kebenaran….yang tu aku boleh jawab.

Setakat ini, semua OK. Kita masih lagi kerajaan yang halal. Kerajaan yang dipilih oleh rakyat. Nizar masih lagi MB yang sah, kalau hangpa nak join geng 786 tu….yang tu tak payah tanya aku.

Memang permainan politik Najib ni dah mula main kasar. Tadi, beribu naskhah Suara Keadilan dirampas oleh polis. Semalam depa kata Pemuda Umno berhimpun dihadapan rumah MB…tapi aku tak nampak sekoq pun.

Kami geng-geng bloggers pun mungkin tunggu masa saja. Tiap hari ada saja SB yang terlepas masuk, ambil video tempat kami. Sekarang kami berpecah kepada 3 kumpulan. Tapi semua maklumat keluar serentak. Jadi…kalau geng yang duduk dalam rumah MB kena cekup, geng kat luar masih beroperasi.

Nanti aku akan usahakan talian hotline untuk pembaca mendapat maklumat yang sebenar tentang apa yang berlaku disini. Buat sementara, boleh gunakan no H/P aku: 013-5935721.(MSK)



- dari sumber Perak Express.


Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails