Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

29.4.09

Nasihat Kepada Segelintir Ahli PAS... ~ malaysiakini

Tanpa Nama berkata...

Memang kerusi tu kena bagi kat PAS sebab pkr selalu buat kacau dah 3 prk disebabkan oleh wakil pkr letak jawatan. banyak lemak sangat dah

aloha2 berkata...

salam tuan tanpa nama...balik buka sejarah pas terengganu dengan kelantan 60an dulu...tak payah taksub la...sekurang2nya PKR bersihkan kerusi yang bermasalah...BN ada berani buat mcm tuh?

bih lagi 1...klau Permatang Pasir PKR cakap nak tanding...nak ker kasi? x payah nk timbul kecoh la...buat kerja untuk kuatkan pakatan...jangan nak jadi batu api.biar sorang dua dalam dewan pemuda negeri nak menjerit...jangan awak tu terlolong...nanti terlekat di kerongkong tau...

ada akal pikir sendiri,fokus kepada perkuatkan PR xnak...sibuk nak ronyeh...rakyat malaysia nak perubahan...bukan macam katak bawah tempurung..ada masalah nak tutup,konon takut terjejas parti...hikmah di perak bley tengok sendiri la...Cina India tanpa sangsi sokong PAS terang2...petisyen bantahan pun cina india sign siap bagi no ic...

masa zaman pas yang dok rasa kuat dulu ada ka cina india bagi sokongan macam tuh...jadi kalau nak cakap jangan nak menuding jari...hikmah allah pelbagai cara yang dia bagi...jangan pekakkan telinga n butakan mata nak melihat hikmah dari yang esa...bila cakap pasal agama...berbalik la panduan kepada agama...apa makna jika cakap tak sama dengan perbuatan...

biar tegur guna akal...jangan guna emosi,kelak makan diri...kalau nak menang hanya penggal nih,buat la kecoh...jadi jarum n adu domba...nak tau mcm mana cara,pi jumpa hafiz nordin...dia tau mcm mana cara...taktau rumah dia,bley tanya dpp p.pinang...tidak pun pi cari ydp kawasan permatang pauh.kata ikut walaq,dah mustafa ali cakap PKR..PKR la...dok bising apa lagi...

time to work,not just talk...talk...n talk...nih bukan nak urus kedai basikal...ni nak urus negeri & negara...

ada akal,fikir sendiri...

haby berkata...

Salam,

....teringat masa ceramah oleh ust...Pas.diakhirnya ust doakan agar akan banyak lagi PRK...la ni kenapa merungut lak.
...Tak ada lemaknya...sama samalah kita mebantu apa yang patut!!!!




* p/s - semua diatas ini segala komen dari posting artikel sebelum ini yang mana samada kerusi N.12 direbutkan oleh 2 parti dalam Pakatan Rakyat...dan pada jam 12.53tghari tadi, ada mendapat SMS dari MKINI yang berbunyi...PAS Kawasan Permatang Pauh membekukan jentera pilihan raya serta merta di seluruh kawasan di Permatang Pauh...isk,isk,isk... macam macam adaaaa....bythe way, terima kasih la pada pengkomen-pengkomen yang banyak idea2 bernas untuk diketengahkan...memandangkan aku kehilangan idea2 a.k.a ilham untuk membikinkan satu posting isu 'hangat' ini...


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

5 ulasan:

matcomot berkata...

boikot?
macam gila kuasa je puK PAS ni.

kaji balik sejarah,PAS tidak pernah menang sebegini banyak kerusi kalau tanpa PKR dan DAP.

PAS dah lupa atau saja buat buat lupa.

Tanpa Nama berkata...

org mengkuang penanti nak PAS , pkr tolong la,kami dah byk membantu sebelum ni

Tun Saban berkata...

Pas cuba mengoyak kulit dia sendiri,Tapi bukan semua kebanyakan bekas umno yang masuk pas,Pimpinan boleh berfikir,setengah akar umbi why not.betoi kata aloha tu,baca faham faham.sedangkan perancangan besar utk bekerjasama dengan BN telah setahun dicuba oleh pas.PKR ada melenting.baru menang sikit dah kemaruk.ketepi kan PR.penting diri sendiri.apa ni.............taubatlah

Tun Saban berkata...

matcomot.kama bina nak bagiprojek jual ikan masin kat kamu.
taklepakkat aked mara lagike kena laksa sam

cu tok Merah.... berkata...

Salam...

Kalau ditakdirkan PKR menang..insyallah ...ia juga mewakili pengundi dari pihak Pas,sudah banyak kita membantu Pas dalam pilihanraya...contoh diTerengganu...kita sanggup meredah untuk keTerengganu!...ada yang berkorban masa dan wang ringgit!....

tolonglah!....tak usah nak bebal dengan perkara kecil!....kalau ini pun tak dapat bertolak ansur,malang akan menimpa! ..."umpama berjalan dimalam hari yang gelap gulita...tak tahu dimana dan bila kita akan terjerumus!!!

Related Posts with Thumbnails