Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

23.3.09

Yang Panas Akan Meletup Di Penang...??? Apa Dia..??? ~ malaysiakini

Pukul 2.10 pagi, wak menerima calling dari somebodi. Kalau ini worang yg calling-calling, wak mesti hangkat punya ini henpon. Tentu ada benda besar nak meletop. Betul ! Bukan di Bukit Gantang saja bakal 'bergegar' tapi di Penang pun sama. Malah meletup-letup lagi beb ! Wak cuma nak bagi kias-kias saja. Kerusi TKM1 yang telah dikosongkan oleh Fairus bakal diisi oleh orang baru. Orang baru yang bakal dan akan meninggalkan Umno. Siapa dia ? Tunggu posting dari MSK. Bab tu wak bagi MSK yang olah dan belasah. Dia pakar bidang tu. Lagipun itu padang permainan dia. InsyaAllah petang ni keluarlah.

Dan worang yang nak keluar dari Umno tu juga, boleh harapkah...kita tak mau apa yg jadi pada Nasa jadi pulak di Penang. Kalau tanya wak, boleh percaya?..nak dibandingkan dengan si katak-katak..yang dah ada tu ? Hmm..banyak mana nak percaya, kena nanti dulu ! Tak boleh terus sumbat penuh percaya. Bahaya ! Dengar kisahnya, dalam minggu ini ! Wow...mau ada yg sakit jantung tu beb ! Tunggu posting dari MSK petang nanti. Datuk Jalil, bekas Pengarah Jabatan Perancang Bandar, MBI, Ipoh..mesti suka kalau ini worang keluar dari parti gerombolan. Tak gitu Datuk ? Lu batuk pun wak sudah tau maa...! Uhuk...uhuk..!

dari blog Al-Banjari Online..


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam,
jadi juga ka....ari tu peminangan ditolak...!

dah dapat kot,apa yang dicari!

Hijat Panjang... berkata...

salam...

ini cuma RAMALAN sang blogger ajaa..tapi kalau dia tu betoi2 minat nak join PR, pasai pa nak tunggu post TKM 1 kosong baru nak lompatkan..??? Nampak sangat la kalau camtu, mungkin YA atau mungkin TIDAK...kerana dalam politik ni macam2 akan berlaku dan boleh berlaku...

tungguuuu....

Tanpa Nama berkata...

Salam hijat,
Terkini....lamaran ditolak,sebab dia tu tak sekupu..satu "Ayam Selasih"berbulu putih berkulit hitam...satu lagi itek air..mana ada serasinya!!!!

tak payah kira satu...hingga sepuluh pun...!

Related Posts with Thumbnails