Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

24.11.08

Jalur Gemilang Versi Terbaru...!!!


Perhatikan gambar pertama... apa yang tak kena?

Tak dapat kesan?


Perhatikan pulak gambar dekat bawah ni yang dah di zoom sebanyak 400x...


Tak dapat jugak???

Selow betul la hangpa ni...

Aku zoom lagi 400x...


Dapat?


Cuba hangpa kira balik berapa bucu bintang dekat Jalur Gemilang di belakang Pak Lah tu...
Aku kira dapat 21 bucu...!!!

Malaysia ada berapa negeri? dalam 3 orang pemimpin Malaysia yang ada dekat situ, tak sorang pun tak perasan? PRIHATINNYA hangpa...!!!


Bodoh-bodoh je kerajaan Uzbek "bodoh"kan 3 orang "bodoh" dari Malaysia...


Tak kan dalam 3 orang tu, sorang pun tak leh nak bukak mulut tegur kesilapan tu? tak kan la sebab Malaysia dapat kontrak dengan Uzbek, benda macam tu pun kita dah tak leh nak tegur?

Sah...!!! belum apa-apa dah kena BANGANG dekat negara luar... macam ni ke orang yang hangpa dok harap untuk jadi "pembela negara"???



Khak Ptuih...!!!


-dari sumber email rakan dan terdapat juga dari weblog Perisik-Rakyat

4 ulasan:

kulupSakah berkata...

dahlah ciplak bendera US, salah pulak lagi...yang hadir tu badutlah ijat..bukan menteri!

Joe Rock berkata...

kalu pemimpen moron,rakyet aken dilihat tolol kerane mengekaelken mereke..bangse paling lawak abad ini

jordan berkata...

UMNO Masuk Kubur

UMNO dah jadi mayat
Kena lipat dengan rakyat
Masa hidup jahat sangat
Rakyat bosan lalu kasi tendangan lipat

UMNO masuk kubur
Malaikat tengok pun muntah
UMNO dah lebur
Semua rakyat ludah

UMNO dah jadi ulat
Tanah pun menyampah nak jilat
Sebab UMNO suka khurafat
Konon nak perintah sepanjang hayat.

Dari saudara TN

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam bro kulupsakah & jordan...

hahahahahaha...pak badut la tu yg wakil mesia di uzbek tu..

wahh..pandai lu bikin sajak or syair ya bro..??? Amacam Kongres..?? Mau pi konvoi ramai2 ke Shah Alam ker..?? Ajak Aloha sekali, kami dari Penang baru 4org..

Related Posts with Thumbnails