Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

9.1.09

TV3 Suku Mesin Propaganda Amno-BN untuk P.36


Sehingga malam tadi ni, TV3 suku terus memainkan peranan sebagai mesin propaganda BN. Laporan yang diberikan berat sebelah kepada calon BN, Wan Farid.

Dua lagi calon pilihan raya kecil tersebut dari PAS dan calon Bebas tidak diberikan laporan yang adil dari TV3 suku.


Dalam Buletin Utama sebentar tadi, mereka hanya mewawancara Wan Farid mengenai kempen beliau tanpa memberi peluang yang sama kepada Abdul Wahid Endut dari PAS dan calon Bebas Azharudin Mamat.

[Begitulah lumrahnya ketika PRU ka PRK ka...media celaka ni mempropagandakan apa isu sekali pun...2 malam sudah, berehat serta dok bersembang dgn kengkawan di satu kedai nasik kandar, tertonton lah rancangan 360 Degree iaitu sebelum rancangan bersamamu, dlm slot 360 tu dimuatkan dengan rungutan dan keluh kesah dari penduduk kampung di Tanah Merah dan Jeli, Kelantan. Tujuan tu aku dah nampak PELIK, masa ni la nak ngundi di Terengganu, jiran Kelantan, media ni nak BUSUKKAN nama pemimpin PAS tak reti jaga kebajikan rakyat laa..tu nampak sangat..cilaka punya media..ciss..]



1 ulasan:

splendid berkata...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
fashion jewelry

Related Posts with Thumbnails