Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

11.3.10

Perjumpaan Dengan Ahli Parlimen BEBAS Bayan Baru...

Arakian adanya, tak semena-mena semalam saorang kawan @ informer tetap @ pengerusi jkkk di Bayan Baru ada menalipon dan bertanyakan adakah aku nak bertandang ke Tapak Ekspo Seberang Jaya kerana ada ceramah perdana sempena Sambutan 2 Tahun Pakatan Rakyat.

Aku menjawab dengan muktamad bahawa "tak pi,..dah nak lompat ni, kah kah kah...lompat dari rumah pi kedai laa..kah kah kah.."..si kawan ni pun terkejut la mula2..hahahaha...lepih tu ada la maklumat yang menarik nak didengaq...katanya ada dapat SMS dari Pembantu Khas merangkap SUK Pusat Khidmat Ahli Parlimen BEBAS Bayan Baru, Sdr. Ismail Ali (bakal mantan Pengerusi Tetap Bayan Baru).. hari Sabtu ni katanya ada perjumpaan YB Bebas tu dengan grup SEDAQ yang baru nak sedaq agaknya aritu buat DEMO kat Komtar...tempat kat dewan Tabung Haji Bayan Lepas..dalam hati hairan bin ajaib la pulak, YB Bayan Baru pasaipa adakan perjumpaan kat luaq kawasan? Langgaq sempadan YB Balik Pulau tu? Bayan Lepas tuuu...

Demikianlah adanya SMS tersebut... " DAILOG DATO SERI ZAHRAIN BERSAMA NGO'S ISLAM D DEWAN TABUNG HAJI PD 13.3.10 JAM 2.30 ptg.SEMUA RAKAN SEPERJUANGAN D JEMPUT HADIR BAGI MENGUKUHKAN LAGI ASAS PERJUANGAN KITA///sebarkan! "

Jika tuan2 dan puan2 yang ada kelapangan, sudi-sudikan lah diri serta keluarga dan jiran-jiran tetangga yang mana keutamaan kepada pengundi-pengundi TEGAR Pakatan Rakyat di kawasan Parlimen Bayan Baru agar dapat kiranya HADIR berjumpa serta beramas mesra dengan YB Kesayangan anda sambil mengambil angin petang Sabtu.

Jangan kelupaan serta ketinggalan untuk membawa bersama tikaq mengkuang, payung2 lama, bata2 sekerat, kambier tiga 5 ataupun banner untuk digantung seperti yang ada terpampang baru-baru ni di Tapak Pesta untuk dipersembahkan kepada YB Bebas ini. Sekianlah adanyaa...

Ammakkkk.....

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails