Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

8.3.10

Nak Tengok Cerita Lawak Malam Nie..???

Malam nie mantan Timbalan ketua Menteri I Pulau Pinang, Fairus Khairudin akan muncul dalam rancangan "Soal Jawab" di TV3 pada jam 10 malam.

Kalau ada sapa-sapa nak dengar lawak ala-borianya, bolehlah tercegat depan TV malam nie. Tapi kalau ada kerja lain yang lebih mustahak,tak payahlah dengar cerita tukang lawak nie. Panggil Pie atau Maidin berlawak lagi bagus.

Yang tak seronoknya rancangan Soal-Jawab nie, hanya pengacara saja boleh tanya, penonton tak dibuka ruang untuk bertanya. Bukan apa, jika diberi ruang ,saya pun nak bertanya juga beberapa soalan. Antaranya saya nak tanya kesihatan Fairus kerana masa jadi TKM Penang dulu dia selalu dikatakan tak sihat, ponteng kerja. Apa, la nie dah sihat ka?

Saya juga nak tanya tentang ijazah lanjutan yang diambilnya di luar negeri ketika memberi alasan dia letak jawatan ADUN Penanti dulu, sudah selesaikah? Kalau sudah habis pengajian saya sangat teringin hendak tahu dia ambil ijazah lanjutan di Universiti mana, di Kolej mana, sebab baru 10 bulan belajar dah dapat ijazah. University of Temberang ka? Dan kursus apa dia ambil sesingkat itu, kursus korek kuari ka?

- Pendekar Gunung Krianggg...

* p/s - kah kah kah...tak tengok lagi malam ni cita lawak, aku dah geli ulu hati dan pankres...kah kah kah...kekekekekeke...patek mohon sumbang derhaka...kah kah kah...ampon laksa mana...??? panglima kasturi...??? kah kah kah...bleh kalah Tukat Tiub dengan rancangan malam satni...kah kah kah...lawak, lawak...

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

4 ulasan:

Din Binjai berkata...

sampai hati hang Hijat...makin benci makin sayang koooottttt....

Hijat Panjang... berkata...

sampainya hatimu, meninggalkan aku...~ bait2 lirik lagu "Sampai Hati" nyanyian kumpulan Spring...hehehe

kunta kintey gelintey berkata...

dari layan soal jawab tu baik layan cita kartun tom n jerry,aha dulu dia tk sihat(kurang waras) slps pakai kokyok kat kaki la dia sihat(gila),khahahaha!!!woi hijat!hijat mesti rindu kt abg FEROS hang!!!nanti aku byr utang top up hang

Hijat Panjang... berkata...

hai brader sharpshooter, marah ka saya kaleh gambaq peros? alahai perosss...sharpshooter dok rindukan saman laa...mana? tak mai mai pun dah nak dekat setahun dah...enna daa

Related Posts with Thumbnails