Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

31.5.09

Dr. Mansor JAUH MENDAHULUI...Bebas Cap Wau MengEKORi...Kak Min Ketinggalan ~ malaysiakini

Laporan tidak rasmi selepas 90 minit proses pengiraan undi dimulakan, calon PKR, Mansor Othman sudah memperolehi jumlah undi yang mencukupi untuk diisytiharkan sebagai pemenang dalam pilihanraya kecil DUN Penanti.

Difahamkan calon PKR itu mendahului di semua 10 pusat pengundian dProses pengiraan undi sedang dijalankan di semua 10 pusat pengundian.

Sehingga jam 7.16 malam ini, keputusan tidak rasmi menunjukkan calon PKR, Mansor Othman mendahului dengan memperolehi 6,054 undi, diikuti tiga calon bebas -  Aminah Abdullah (382), Nai Khan Ari (514) dan Kamarul Ramizu Idris (47).

- dari Malaysiakini

2 ulasan:

Bah Lontok berkata...

Jangan terlalu gembira,
Jangan lupa peristiwa kes YB Nizar,
mula2 di beri kemenangan dalam rayuan, kemudian BN rayu lagi pula, dan terus YB Nizar tumbang.

Di N12 Penanti, siasatan berkenaan 'rasuah' sogok wang sedang berjalan, kita tunggu aje apa akan berlaku tidak lama lagi.

haby berkata...

Salam Hijat,

Tak sangka terjumpa Bah kat sini!
....Bah tentu kenal !....

Sebenarnya sogokan tu cuma gimik dari kak Min!...orang yang semacam Bah mungkin dah terpedaya!
itu sebenarnya cara kak Min nak dapatkan undi.Kak Min tu pendendam orangnya ,diusahakan agar nampak macam ada kes...
tak tahulah pula ,kalau sembang sembang sambil makan boleh jadi kes..ayam itek mungkin jadi saksi,sebab yang banyak kedengaran dalam cd tu... suara ayam dan itek!

Bah,....sogokan pun belum terjadi,tak kan orang belum curi..dah kena hukum?

Hijat...Bah ni kawan cu ,kat siasah

cu tuk Merah

Related Posts with Thumbnails