Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

3.12.08

Misi Pengujian MINDA...


Mahu mesti BERTINDAK, mahu mesti BERUSAHA, mahu mesti BERTEKAD, mahu mesti BERAZAM, mahu mesti BERILTIZAM, mahu mesti BERIMPIAN BESAR, mahu mesti TABAH, mahu mesti SABAR, mesti, mesti, mesti.... Jangan BerALASAN.. Perjalanan Beribu batu bermula dari langkah pertama... Jangan toleh kebelakang... TERUSKAN Perjuangan... YAKIN BOLEH... PASTI dan MESTI BOLEH... Ohh Yesss.... TAKBIIRRR....


- sesapo yang cekap lagi berdaya luar biasa MENEKA, apakah MOTIF / untuk tujuan apa ucapan seperti diatas, bolehlah tinggalkan KOMEN di bawah INI...!!!! Mari, mari, mari... Misi Pengujian MINDA anda...!!!!

36 ulasan:

ctokun berkata...

Salam hormat,

Pada hari Sabtu 13hb dan Ahad 14hb Desember ini satu seminar usahawan akan diadakan di Dewan Budaya USM.

Seminar ini dianjurkan oleh Kerajaan Negeri bagi mereka yang berminat untuk menjadi usahawan dan juga kepada usahawan yang sedia ada.

Ini adalah suatu peluang untuk mengikuti ceramah keusahawanan secara percuma, di mana biasanya penyertaan dikenakan $1,500.00 seorang.

Kepada yang berminat sila daftar online didomain www.usahawanrakyat.com.

Selamat maju jaya.

Tanpa Nama berkata...

hmmm...
walaupun dia nie nampak poyo tp...
memang dia nie akan jadi orang ada imej dan prinsip hidup yg akan dihormati dan disegani kwn dan lawan.:-)

penjejak badai berkata...

semacam ja aku tengok...
mesti jual ubat nie...
MLM!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Pejuang Reformis

Tanpa Nama berkata...

gila talak kot

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

Salam semuo pengkomen...

hahahahahaha...semuonyo jawapan masih belom diketemui...masih ado maso..cubo lain..cubo lain...

sya berkata...

orang la....

Romeo Must Die berkata...

alahh.:-) ngorat awek cun

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam sya...

tolong perjelaskan..apo yang ORANG LA.. tu..?? Nak tau apa yang dimaksudkan... ni serupa nak bagi klu dah ni...hehehehehehe..cuba cuba..jgn x cubaa..

SaYyW3LL berkata...

menuju putra jaya

SayNo2Umno berkata...

Jual insurans

matcomot berkata...

itu la tugas manusia dalam mencapai apa jua cita cita.kalau mahu.......usahakan.

kalau mahu maria farida,ngorat le dia

zul mamak png berkata...

kasi pecah la....... dia pn takda jawapan

Tokey Minyak berkata...

Baru start bisnes, mahu menjadi jutawan

Selangor Fan Club berkata...

Slogan baru Kelab Penyokong Bolasepak Selangor. Selangor tahun depan akan memenangi Piala Malaysia.

matcomot berkata...

org nak berak kat dalam semak kot

Tanpa Nama berkata...

malam pertama pengantin :)

sya berkata...

xda talian hayat ke...bukak la satu klu...heheheheh

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam...

hahahahahahaha....semuanya xdak sapa yang hampir langsong dengan jawapan sebenar..MLM salah! pejuang reformis bogel salah! malam pertama pengantin pun salah! nak berak pun salah! nak jadi jutawan, nak pi putrajaya SALAH!

sya, apa? nak klu? maapla, talian xdapat disediakan kerna akan ada unsur2 kroni dan rasuah satgi..hehehehehe...

teruskan mencuba..hehehehehe..

sya berkata...

orang nak mintak derma kut...hahahahah

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

hidup manusia kot..pasai dalam mengejar apa saja untuk kehidupan..kita kena buat semua tu..

kot la..ye ke ijat...kalau sape betol dapat adiah ke..??

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam...

sya...org mintak derma..?? Salah..!!

ummi...kalo jawapan bab kehidupan manusia sikit lagi ja nak betoi dahhh... tapi kena ada untuk apa...jeng jeng jeng...

kalo dapat jawapan betoi..adiah xdak..tapi kalo takat nak belanja makan tu insyaAllah...hehehehehe..

saja nak menguji minda..pasai semua org x sama tahap kecipaan minda atao dalam bahsa mat saleh..IQ..ok,cuba cuba lagi...cukop sampai 30 komen..saya akan tutop dan bagi jawapan...hehehehe...mari mari mari...kita lihat sapa yang kenaaa...

matcomot berkata...

ayat bosia kt padang kota !!!!

yeahhhhhhhhhhhhhhhh

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam matcomot...

bosia la ni mana ada jenih dok lepak kat padang kota dahh..la zaman dah canggih, dunia dah berubahh.. dok depan laptop la pulak..

Salah la..cuba lagi...hehehehehe....camana pun Selamat Hari Raya...

zul mamak png berkata...

jawapannya selalu orng yang rasa dia gemuk akan lakukan........heheh ni bru klu.... hijat jgn mara ya......

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam...

jeng jeng jeng...memandangkan zul mamak png dah bagi 'klu' untuk soklan tu..saya dengan ini terlepas la dari nak belanja sapa yang berjaya jawab soalan dengan betul....hehehehehehe....zul mamak png ni la pi cari penyakit..ambek ko..

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

zul..koling2 ummi kasi jelas sikit klu tu..takpon kasi jawapan je terus takyah pening2 kepala ummi nak pikir2 hehehe...

pssttt...tapi jgn kasi tau ijat tau...pasai kalau ummi jawab betol ummi belanja hang zul..hehehe

cepat koling2 ummi kasi jawapan..bisik je kat tinger ummi..ummi leh dgr nyer..

Tanpa Nama berkata...

Kurang asam tull zull mamak..
dia rasa dia slim kot?

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

hahahahaha....

zul mamak memang la ni dia rasa dia slim...berat pun dah maintain 80-82kg...pasai dia amalkan minuman teh orang kampung...dan kadang2 di candi dgn ADK siket sebanyakk...hehehehehe...

matcomot berkata...

zul mamak?
badan kuruih?
tapi punggung dia tetap besaq.........

zul mamak png berkata...

woi.... korang... aku saman karang... main kutuk-kutuk lak..... jelous ka hampa kalau aku nak kurus skit......
p/s... ummi sorry la.... saya x makan rasuah.... kalau suap leh la... hehehehe

asrol berkata...

hahaahaha,
meh kawe nak jawab

jawapan yang kawe buleh bagi ialah:

kalu dah pasan niat tu, kena la berusaha untuk jadikannya realiti,bukan fantasi semata-mata.

kalau nak jadi blogger, jangan sekadar blogger yang hanya sekadar memblog, goblog atau meng"glokal"..hehehhe

kalu ada perjumpaan blogger tu, berani la tunjukkan muka.

rela perabis duit/masa/tenaga utk kerja-kerja amal.

sekian,

matcomot berkata...

yang mana satu zul mamak ni,sedara ali mamak ke?

ada gambar tak?

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam semua pengkomen dan penguji2 minda sekalian...

semoga kalian sihatlah hendaknya...eheemmm...

untuk mengelakkan pertembungan serta masalah perbalahan yang akan semakin meruncing dalam konflik 15 penjuru perebutan jawapan uji minda...dengan ini saya selaku tuan blog yang memulakan misi siri jelajah mencari jawapan akan MENUTUP ruangan komen setelah komen pun dah mencecah 30-an dengan memberikan jawapan kepada persoalan...

jeng..jengg..jengggggg...

jawapannya...ialahh....


tunggu selepas inii....jeng jeng jenggggg.... nak pi makan nasik sattt...

jgn maree....

matcomot berkata...

cittt
tuan punya blog pun tak tau jawapan...
sebab tu dia auta tanya kita.........

Hijat Panjang @ Penang. berkata...

salam semuanya...moga sihat2 bugar hendaknya..

oleh kerana matcomot mengatakan aku ni auta korang semua..dan yg betoinya aku tak pernah berniat sedemikian...ini adalah penafian bertulis aku...

untuk tidak membuang masa dan keringat korang yg mungkin tertunggu-tunggu dan termanggu-manggu...dan demi untuk memecahkan rekod aku serta blog ni yang paling BANYAK komen...

jawapan Misi Pengujian MINDA ini ialah...

Hasrat Seorang Penurun Berat Badan...dalam erti kata lain, NAK DIET...!!!!

Sekian, Adios Jonggoss...

p/s- tengkiu kepada Usop De Great yang telah memberikan idea melalui SMS..

Related Posts with Thumbnails