Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

19.8.08

Terbongkar Jua Akhirnyaa..!!!

(Klik Untuk Besarkan Imej)


Akhirnya tembelang orang yang bernama Ramlang bin Porigi, yang dikatakan 'imam' yang menjadi saksi sumpah mubahalah Sial Fool terdedah jua...

Beliau adalah ahli Pemuda UMNO Cawangan Seri Machang di dalam Bahagian Bukit Mertajam dengan Kod keahlian 03405843.


Tidak menghairankan kepada semua kini, bagaimana pantas "imam" ini memperakui mubahalah yang dilakukan oleh Saiful, sekalipun mubahalah itu diragui oleh banyak pihak sebagai tidak mengikuti kaedah yang diajarkan oleh Islam.

Dan ini pula friendster si ramlang http://profiles.friendster.com/43341251

(steady-Lah 'imam'..posing maut lagi..)

sakan jugak 'imam' a.k.a saksi nih interested nak berfriendster2 lagi...mungkin untuk mudah orang buat aduan serta nak berdakwah kot...hehehe..

nampak sangat la mamat ni telah di kambing hitam-kan di kala hari penamaan calon PRK P44 tempohari...alahaiiii...naseb ko ler Labuuu......terlondeh jua akhirnya jubah kooo.....



- sumber dari blog aloha2 tochey,tochey..kamsiah,kamsiah..!!




2 ulasan:

Tokapi berkata...

Salam..

Salah ke Us. Ramlang Porigi ni mengundi di kawasan dia? Utk pengetahuan semua, Us. Ramlang ni memang pengundi di kawasan P44 Permatang Pauh... x caya? cuba check semakan daftar pemilih sebelum ini (http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/) dan bukan yang khas untuk permatang pauh, yg t elah diupdate (http://daftarj.spr.gov.my/permatangpauhNEW/prayakecil.aspx)

Anda akan dapati nama beliau juga memang tertera di situ.. Ini bermakna dia bukan saja2 'dihantar' untuk mengundi hanya pada kali ini!

Ust Ramlang juga memang seorang kakitangan Masjid.. x caya carilah nama dia dalam Jakim..

Dan untuk memastikan ust Ramlang bukan pengundi hantu, bukak http://www.ahliumno.com.my dan check IC Ust Ramlang.. tertera di situ Ahli Pemuda UMNO bahagian Bukit Mertajam! Bukit Mertajam berada di DUN Penanti dan ia berada di Parlimen Permatang Pauh!.. adakah salah untuk beliau mengundi?

Adakah salah org UMNO menjawat jawatan Imam Rawatib di masjid2?

Adakah salah orang yang dilahirkan di Sarawak/Sabah, membesar di Pulau Pinang, bekerja di KL dan balik mengundi di kampung halaman?

buat pengetahuan juga, Us Ramlang adalah bekas penuntut Madrasah Manabi-Ul Ulum Penanti BM Pulau Pinang

meh kenal ngan ustaz ni - http://profiles.friendster.com/43341251

Sebelum menuduh, baik siasat dan perhati betul2..

Lagi satu, call dia tanya sbb apa dia yg saksikan sumpah sepol tu.. hg dah pernah pi masjid wilayah? penah tgk tak sapa yg jadi imam?

Wassalam

aloha2 berkata...

tokapi...

rasanya masjid wilayah tu..tak payah tanya hijat la....pelancong dari arab pun dah biasa sembahyang di sana...tak tahu la plak tokapi...

persoalan sekarang tak payah tokapi nk jadi tok api...bukan masalah dia nk jadi ahli UMNO....dia nk jadi ahli parti cap itik angsa pun aku bukan pedulu...

persoalan nya itu bermotif politik...jadi tok api tak payah la nk mengapi...rasanya klau budak tadika kemas bley la tok api yang nak mengapi kencing....

ni bab 4 hospital cek dia tak diliwat seperti YB Azmin maklumkan...bahkan akuan bersumpah serta laporan penuh Dr Mohamed Osman dh bersepah dlam internet...tak tahu la pula kot2 tok api yang mengapi tak tahu membaca hanya minta tolong orang bacakan....mgkin pembaca tuh lupa nk terang laporan tuh...

Lagi 1 tok api yang suka mengapi...nih,ulamak semua dh bercakap pasal isu sumpah bermotif politik dalam keadaan PRK di Pmtg Pauh...hang mnkin ulamak lag nbesar dari ulamak muktabar....pasal tuh hang cakap seolah2 skrip makcik leha Ketua Wanita UMNO cawangan & M.Zain Ketua Umno Cawangan....

rasanya otak hang guna tak habis la mcm turbin kat Pedu dngan kenyir...pasal tuh harga elektrik mahal...mcm hotak hang juga mengapi2kan sebagai tok api...mcm kami tadak akal...lu ada otak....lu pikir la sendiri

Related Posts with Thumbnails