Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

20.8.08

Info Terkini mengenai Pemenang Pingat Olimpik, Lee Chong Wei


Jaguh badminton negara, Datuk Lee Chong Wei petang ini telah di 'larikan' oleh individu2 tertentu yang sehingga saat ini tidak dapat di hubungi oleh keluarga dan pihak media kerana pada malam ini dijadualkan satu Program Bersama TPM di Permatang Pauh, Majlis Penyerahan cek sebanyak rm300,000 kepada beliau.


Tindakan pihak tersebut tidak sepatutnya di politikkan pada saat bahang PRK P44 P.Pauh melanda untuk pihak Be-End meraih simpati serta kepopularitian jaguh negara kelahiran
anak jati Pulau Pinang.


Pejabat exco Belia & Sukan, Pembangunan Wanita, Keluarga Dan Komuniti Negeri Pulau Pinang melaporkan, sepatutnya beliau tiba dari KLIA ke Pulau Pinang untuk satu program bersama Ketua Menteri, YAB Lim Guan Eng telah 'di cilok' oleh individu tertentu tanpa sebab dan tanpa di beritahu ke mana hendak di tuju..


Maklumat lanjut akan menyusol...




Sumber berita sebelum ini dari KLpos & link INI

1 ulasan:

Hijat Panjang... berkata...

Salam..

Sumber terkini dari pejabat exco belia dan sukan Negeri, Datuk Lee Chong Wei (yang gelaran hanya akan dapat ada 30hb Ogos ni)akan hadir ke Pejabat Ketua Menteri di KOMTAR pada hari Isnin 25hb Ogos untuk sesi Ucapan Terima Kasih kepada K'jaan Negeri dan seterusnya Sidang Media. Diharapkan pihak yang 'terdesak' tidak meng'kidnap' beliau lagi kali ini...Sekian.

Related Posts with Thumbnails