Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

18.8.08

Kempen PRK P44 P.Pauh Bermula..!!!


Banner yang menarik isi-padu ayat serta kata-kata untuk di fahami oleh orang yang paham bahasa.. (dari senikata lagu rasmi parti ameno..kalau tak silap ler..)



Duit..Duit..di mana kao duit.. Dok nampak di Permatang Pauh la kali nih Duit akan Turon..!!!

Kepada pengundi di Permatang Pauh, kalau dah dapat 'pulus' tu hambek..sebat ajerr..janji pangkah tu lain noo...Kepala agong apa kira, janji lepaih duit minyak moto,keta,top-up henpon dan sewaktu dengannya..

Tak ambek satgi depa yg nak bagi tu kecik ati lakk..dah tu menimbun lak satgi stok duit tu nak di agih2kan..kalau dah ambek, stok cepat sket abeh...hehehe..

Terbaca artikel terkini dalam RencanaRakyat dan Mat Saman Kati ada rancangan untuk mengagalkan keluar-nya pengundi2 di setengah2 kawasan dalam Permatang Pauh, dengan mempolitikkan keadaan akan 'kacau-bilau' oleh penyokong2 Pakatan Rakyat yang berkempen untuk calon KeADILan, Datuk Seri Anwar Ibrahim..

Dah lama dahhh...apa nama, apa nama..??? dia yang kata, taktik lama la depa ni...takdak idea lain kaa...???

Pengundi2 Permatang Pauh bukannya bodoh nak di perbodohkan..lain la kalau di pendalaman yang memang dah sebati dengan budaya ganas dan bagi2 'RM' nih...tu pun saya pernah ke kempen P/raya DUN Sarawak 2004...hampir 4 tahun sudah, hangpa nak mai taboq duit..mai la,depa sapu serupaa...Pangkah depa pangkah lain..hahahahaha..padan muka,nak bagi sangatt...

Maunya depa tak sapu, janji saja nak buat yang tu, buat yang ni..jalan nak masok ke daerah Simunjan masa saya pi tu pun sekerat2 saja yang depa buat...insyaAllah pada tahun depan di khabarkan akan berlaku-nya p/raya DUN Sarawak..dan dari seorang teman yang bakal calon KeADILan di DUN Sarawak, (yang kerusi mana aku tak tau..) sekarang ni, bulan Ogos bulan kemerdekaan..Ketua Menteri, menganjurkan kempen bulan Merdeka selama setahun di seluruh Sarawak... sehingga-lah tahun depan sambung teruih kempen p/raya DUN... hebat sunggoh noo...

Lawan Tetap Lawan broo.... Kempen Tetap-Lah Berkempen.. Tolak Kempen Taktik Kotor..!!!

4 ulasan:

aloha2 berkata...

macam aku kenal sj calon PKR di DUN Sarawak tuh...hehehe

Tanpa Nama berkata...

kawan...... zaman sekarang semuanya perlukan duit.... kalau xdak duit mcm mana nak hidup..... orng gila mana pun tau duit..... sefoool bersumpah pun pasai dapat duit

Hijat Penang @ Panjang. berkata...

tanpa nama,

tahu takper...hehehehe

anakraja berkata...

wow! banyak duit tu... kalau aku, aku ambik je duit tu...tapi tetap pangkah PKR! he..he..he..
duit..duit..duit...duit nak beli penduduk permatang pauh konon... blah lah BEE END..

Related Posts with Thumbnails