Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

19.4.10

Berkempen PRK Di Bandung, Indonesia...???

Isk Isk Isk... Keluar, Keluaq, Keluor atauopun Get Out...!!! Punya semangat la depa ni yang pi keluaq negara punya nak berkempen PRK Ulu Selangor, dasyat wal hebat betoii... betoi la jugak, Pengarah Pilihan Raya PKR kata pengundi luaq Ulu Selangor ada 15,000 orang, tak mustahil mungkin ada kat Bandung Indon tuu...ok, takpaa..jangan marahh..satgi gempa bumi kot..kah kah kah kah...

Dan seperkara lagi, pasai mantan Pengerusi Tetap (yang la ni dah tak tetap) PKR Bayan Baru a.k.a Orang Kuat Zahren Ahli Parlimen BEBAS, Sdr. Ismail Md Ali atau dengan nama manjanya di sekitar Bayan Baru, MaMu Mail Kerang...yang kemarin bersama Dina (juga orang kuat Zahren) di satu majlis perpisahan menggunting kad ahli PKR secara 'live' dari lokasi Hotel Seri Malaysia, Bayan Baru dan dia kata, hampir juga 200 orang turut sertai beliau mengangkat kaki dari parti, karena kacewa dengan pimpinan parti yang diam membisu dalam hal2 mengenai hal ehwal MelaYU di Pulau Pinang...

Tapi bagi aku, kalo nak sembang atau pertahan hal hal ehwal MelaYu, kena pi tanya pertubuhan baru MelaYu la, PerKOSA PerKAKAS PerKASAM, depa ni cukop arif laa...kah kah kah kah.. Kepada pengempen-pengempen PRK Ulu Selangor yang sanggop bertungkus-lumus berangkat ke wilayah Bandung, Indonesia..waduh waduh kalian, jangan dilupai akan raken-raken di MaLasia ini yah?

Terutamanya wali hukum merangkep blogger terpemes abad ini, sharpshooter yang sedang bertungkus-lumus bersama jentera pilihan raya membanteras amNO serta konco-konco merosakkan kerusi Ulu Selangor, ya..musti pertahankan kerusi Parlimen yang kita dah genggam pada PRU-12 lalu.

sekian hendaknya, kepada arwah2 pejuang parti keadilan, selamat jalan romeo dan jangan pandang belakang..semoga ceria anda disana...aminn...


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

2 ulasan:

haby berkata...

Salam,

Kalau nak dikira,dah 50 tahun Melayu Pulau Pinang tak terbela,sebab ada pemimpin Melayu sanggup gadaikan Melayu kerana nak dapatkan kepentingan peribadi,tidak fikirkan masaalah melayu masa hadapan!
Kini pusingan itu kembali...jeritan Melayu kembali kedengaran,namun itu cuma pembohongan individu tertentu,bila berucap diParliment,yang dicakap hal memburukkan PKR semata,tak ada satu ayat pun kata hendak membela Melayu,yang jelas Melayu akan tertipu sekali lagi!...oleh penipu ini

najis'angLatoya.. berkata...

kih..kih..berani potong kad ja,berani kalu mai potong hati geng2 PKR BB,silap2 kami potong kot* mail kerang sampai kudung..

Related Posts with Thumbnails