Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

20.4.10

Abeh Lah Ahli Bayan Baru...

upacara pemotongan kad ahli tanda dah bleh cabot dari parti yang takdak apa bagi kat dia...

Adoiyaiii.. habeh wal licin lah ahli keADILan Bayan Baru rentetan dari keluarnya wakil rakyat pengkhianat pengundi Bayan Baru tempohari, masa ni pulak kempen PRK P94 Ulu Selangor dok berjalan dengan rancaknya, nihhh...hangpa yang dah meluat dengan Pakatan Rakyat!!! Awat yang tunggu dan umum keluaq parti masa ni??? Hangpa ingat jadi kudeh ka propaganda plen ni???

Maap bercakap laa, sapa yang pandai bodoh bengap la punya idea ni, bagi aku memang pengundi kawasan Parlimen tu apa nak heran keluaq SATU Batalion sekalipun...langsong takdak kesan la weiii...

Kepada arwah-arwah yang selamat meninggal, semoga aman hangpa disanaaa...

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

3 ulasan:

haby berkata...

Nah inilah dia muka tak malu...dimalam meraikan kemenangan baru mai minta borang keahlian!..nak bagi pada isteri dan anak anak...lepas tu tunggu,tengok mana ada peluang,cari "dahan kukuh tempat bergantung"(pinjam kata kata mamu..pada masa tuu)...akhir kata.."ahh kalau masuk pun tak dapat apa...baik keluar dapat juga".....Pejuang Melayu!???

Hijat Panjang... berkata...

haby aaa...itu aaa bukan pejuang meLAYU, itu pejuang PoketYu...

samala pala otak tu macam boss dia si ahlil palimen bebas, jenih2 muka tak tau malu...tak kenang dek untung...

Mozas berkata...

Uniknya cara Zaid bersukan kuda, jauh berbeza dari Tuanku Mizan dan Tun M! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/uniknya-cara-zaid-bersukan-kuda-jauh.html

Related Posts with Thumbnails