Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

11.2.10

TiGa Wai-Bee PKR DiJangka Keluar Parti Minggu Depan...???

Dari blog Malaysian Waves

Mengikut maklumat dalaman yang saya dapat, dan saya berdoa maklumat saya ini salah, 3 orang wakil rakyat PKR yang bermasaalah akan keluar parti minggu depan. Mereka adalah YB Zahrain (yang ditolak PKR Penang), YB Wee Chee Keong ( yang menyebabkan kematian Tee Beng Hock dengan tuduhan ada exco Selangor terlibat dalam triad) dan YB Zulkifli Nordin yang terkenal lebih UMNO dari UMNO sehingga membuat laporan polis kepada YB Khalid Samad.

Ini adalah sebahagian dari projek UMNO dan Najib membeli wakil2 rakyat Pakatan Rakyat. Kemuncak perancangan mereka adalah percubaan membeli PAS supaya melompat ke Barisan Nasional.

Marilah kita sama-sama membuat solat hajat supaya Allah SWT mengagalkan usaha Barisan Nasional dan UMNO ini. Nasihat saya pada YB Zulkifli Nordin, lepas ni bila ada kedai judi baru dibuka, pergilah buat solat hajat dan tahlil doa selamat.

Apa bodoh sangat ke nak sokong UMNO? UMNO selama ni sokong Islam ke? UMNO selama ni jaga Islam ke?

Kepada YB Zahrain dan Wee Chee Keong, memang orang dah lama nampak perangai kamu. Dan ramai yang dah meluat dengan kamu semua.

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

5 ulasan:

Samdol berkata...

Lagi cepat lagi bagus....Zul nordin kluaq lanie pun tak apa...dah jelek dan meluat dengan kerenah dia yang orang luar tak tahu. Orang Kulim terutama pimpinan Pakatan Rakyat dah tak tahan dengan muslihat musang sekoq ni....

Hijat Panjang... berkata...

salam samdol...

kekekeke...musang lagu mana si zul nordin tu? musang berbulu ayam ka musang berjanggut? Jangan jadi gua musang sudahhh....hehehehe

* p/s - pada wai-bee2 yg dok menyemak saja sejak2 menang pru-12, hangpa boleh blahhhh...jgn dok jadi gunting dalam lipatan...boleh berambossss...

Ketua Polis berkata...

yb zul memang ketra dan memang pada zahir je pr...so yb wee memang kawasan wangsa maju banyak keluhan dari prnduduk situ...kalau lu lompat pergi mampos la sama lu tiga ekoq..opssss lupa yb wee bekas reject dap maaa...!!!

Tanpa Nama berkata...

erm..klu tak silap, YB Wee tu bertanding atas tiket PKR..tp dia drpd parti sosialis msia..

Hijat Panjang... berkata...

macam macam boleh jadi dan menjadi dalam politik 1mesia nih...sama la parti mana punn...ahli pas, jadi adun atau ahli parlimen pkr...ahli pas cuma tukaq baju saja keadilan pun adaaa...sama la dari bebas bleh secara tetiba jadi ahli parti..cam sdr kita bagitau la..dari parti sosialis, brtanding ahli parlimen pkr...hhmmmmm...

Related Posts with Thumbnails