Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

13.2.10

Blogger Zulmamak Turut Sertai Ahli Parlimen BEBAS...???

Terkezut wal-Berokz la jugak aku bila arakian menerima satu khidmat-pesanan-ringkas (SMS) dari blogger terkenal lagi tersohor, ZulmamakPng (blog dia kat SINI) atau lebih dikenali sebagai " Kasi Pecah Laa.." yang mungkin turut sertai gerombolan Ahli Parlimen Katak Bebas Bayan Baru... Betoi ka? Ada sesapa dapat dak SMS cam aku dapat ni..???

Petikan SMS seperti berikut :~ " Maaf sy ada d kl brsama dz n mail kerang.. Xdpt hadir ke pc d htel sri msia mlm ni "

* p/s - untuk makluman dz tu = dato' zahrain & mail kerang tu = ismail md ali mantan pengerusi tetap cabang bayan baru... betoi ka zulmamak kasi pecah pun lompat sekali dengan depa ni..??? pasai memang pun dia tak kelihatan bersama semua kat sidang Media Cabang Bayan Baru di Hotel Seri Malaysia Bayan Baru... Mana dia p hah..???

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

9 ulasan:

tunsabanbalek berkata...

zul mamak hilang dah 3 hari ,tapi bulu idung dia ada kat Tun Saban,Mail kerang pun ikut sama,
aku doakan agar zul mamak kembali berbelogger walaupun duit akan banyak menkarung karung..........

Din Binjai berkata...

KASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PECAHHHHHHHHH LAAAAAAAAAAAAAAA

Tanpa Nama berkata...

Mereka yang takdak ketahanan takkan berjaya meneruskan agenda reformasi... Hidup rakyat.. hidup PR

Hafizz berkata...

Alah,ape yang pelik sgt jack..kata dah nama mamak(keling)...malaysia pun ade xPM mamak jugak dan MB mamak,later2 nanti Sultan pun mamak.abislah org melayu time 2,jd barua lah.HATI2,KELING KALU BELIT,ULAR SAWA PUN KALAH JACK.HIDUP MELAYU!!

zul mamak png berkata...

kasi pecah la lu............ wa bukan masuk bebas la...... tapi wa bebas nak hentam sapa-sapa saja yang wa rasa patot di hentam......kalu p x semestinya join depa..... tp smlm wa kena tawan dengan taiwan kat tempat keje....hahahahahaha

Hijat Panjang... berkata...

hah..lega la wa ngan kawan2 dengaq n nampak lu punya KOMEN yang buktikan lu tak kena kidnep atau kena beli dengan puak keparat politik tuu...

patot la wa sms lu talak rely...kojo ko ruponyooo...ingatkan pi mano? oooo..lupooo...lu OT ka lu punya shift..??? soli laaa aaaa.. dah lama wa tinggai keja kilang ni maaa...

aiyaaa..mau masok Raya Cina, lu la awai2 mula cakap ini maciam..wa pun ikut sama..aiyaa...

Gong Xi Fa Cai...

Hafizz berkata...

Poyo lah lu zul mamak png!!yalah xkan balik poket kosong kut$??busuk2 pun bole antar balik india bwat kuil maharaja...hahaha.JGNLAH ORG MELAYU PECAYA CKP2 MAMAK(KELING2)NIE!!!MCM2 BALA JACK..HIDUP MELAYU!!

Hijat Panjang... berkata...

ooiittt HAfizz...

hang dok provoke apa tang ni? hang dok IDOP MELAYU..IDOP MELAYU apa tang ni? ingat pertubuhan melayu kebangsaan bersatu punya blog ka ni nak komen jek pungkoq??

sorri la for AmeNo...kawan aku ramai kata.. AM, bolehhh... Pangkah NO...

kah kah kah...

Hijat Panjang... berkata...

dan lagi 1, blogger PR macam zulmamakpng ka sapa ka BUKAN macam blogger UPAHAN AmeNo CyberTrooper... TakDak Duit Al-Pulus... No Blogging...Piiii rahhhh.. kami kira Alhamdulillah la semua guna kederat sendiri lah..tak payah sapa2 nak sponser...

baru ada maruah...

Related Posts with Thumbnails