Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

28.2.10

Syafia Humairah...Amanlah Mu Di Sisi-Nya..Al-Fatihah

Sedetik ditakdirkan diri mu berada di kembara dunia. Segalanya bermula dengan kepayahan. Kunjungan belaian kasih sayang yang diharapkan insan tersayang punah dimamah hari.


Diri mu hanya sempat di kembara dunia hanya tiga tahun. Itupun bermula dengan penuh kepahitan dan keangkuhan insan yang bernama manusia. Mungkin Allah lebih menyayangi mu dari menghadapi sengsara hidup tidak setanding usia mu. Allah lebih merelakan diri mu berada di sisinya. Sepatutnya diri mu dipenuhi belaian dan kasih sayang tapi apakan daya, manusia berhati iblis menjadikan diri mu sandaran amarahnya.

Syafia Humairah...

Sesungguhnya dirimu tidak selayaknya menghadapi saat-saat sukar mengharungi kehidupan, Dirimu belum sempat merasa damainya hidup di kembara dunia lantas dirimu diperlakukan sedemikian rupa. Menjadi doa dan pengharapan damai hidup yang sepatutnya diperolehi dicemburui kerasukan manusia berhati binatang.

Dirimu yang tidak tertahan menanggung sengsara, menghembuskan sisa-sisa degup jantung dengan takdir yang memilukan. Allah lebih menyayangi dirimu, berada dekat dengan-Nya. Semoga pemergian dirimu meninggalkan bekas dan teladan untuk yang hidup. Dengan Rahmat Allah S.w.t. dan doa bersemadilah diri mu dengan aman di kembara seterusnya.

Syafia Humairah...amanlah mu di sisi-Nya. Al-Fatihah...
- ikhlas dari blog ek-ele.co.cc

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails