Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

26.1.10

Lagi Kena Tipu...

Isk isk isk...

Apa nak jadilah dengan bangsaku nii...??? Dok pakat tipu menipu tak habeh habeh... tak sudah sudah... join bisnes pun kena, join saham lagila kenaa... join insuren pun bleh kenaa... serba serbi masok la apa bala serba mak nenek pun dok kena situ laaa...


Ni yang paling baru... join Koperasi, dah elok dah Koperasi tuu...ntah la apa nama Koperasi tu, pi ranjau pulak sorang kakitangan Awam kat Penang.... Punggahhhh mamak Maidin kataaa.... Ejen Ko-op tu kompom lah sebangsa Melayu kan ka??? Huhuhuhuhu...


Lepaih ni sapa nak percaya dahhh...??? Hah...???


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/
Related Posts with Thumbnails