Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

30.1.10

KJ Pun Teringin Nak Lompat Atau Kena Lompat...???

Dalam politik tak ada yang mustahil. Semalam berkawan baik, hari ni mungkin bertukar jadi musuh dan mungkin lusa pula bergabung semula.

Di Malaysia ni, Ibrahim Ali mungkin boleh jadi contoh paling popular, sampai digelar 'raja katak'. Semalam pulak satu lagi bukti bila Kuli boleh bercaramah 'bagi pihak' kerajaan Pas Kelantan dalam isu royalti minyak.

Apakah mustahil lepas ni giliran Khairi Jamaluddin pulak berpindah kem. Dan memang pun pernah ada khabar-khabar angin yang kata Khairi ni memang rapat dengan pimpinan tertentu Pakatan Rakyat dan dia memang pernah dilihat 'agak mesra' dengan pimpinan Pakatan Rakyat.

Hari ni dalam http://mykmu.net/modules.php?name=News&file=article&sid=8970 ada laporkan
Mesyuarat EXCO Pemuda UMNO Malaysia yang baru berakhir sebentar tadi dilaporkan kecoh apabila sebahagian EXCO Pemuda UMNO meminta Ketua Pemuda UMNO Malaysia, YB Khairy Jamaluddin meletak jawatan secepat mungkin bagi menyelamatkan pergerakan tersebut.

Menurut sumber, EXCO Keahlian Pemuda, Sdr Hisahmuddin Yahya merupakan yang pertama meluahkan perasaan tidak puas hati dan meminta YB Khairy berundur secara terhormat demi kepentingan Pemuda UMNO. MYKMU difahamkan ramai EXCO yang bercakap kemudiannya menyetujui usul tersebut. -
mykmu.net
Agak-agak kalau dia nak lompat dia pilih Pkr atau Pas? Ataupun mungkin dah ada pihak yang 'melamar' dia. Kalau tanya aku, aku akan suruh dia letak jawatan MP Rembau dulu kalau nak lompat masuk Pas. Prinsip, walaupun aku yakin ramai yang tak bersetuju pendapat aku.


- dari blog C'enangau


* p/s - hehehehehe...kekekekekeke...kah kah kah..lawak lawak lawak..geli pankreas aku tatkala suasana P.O.L.I.T.I.K semasa cam kelam-kabot wal sang klibot tak semena-mena... awat PKR ngan Ameno nak lawan passing-baton kott..??? Aku mai kem hang, hang lak mai kem aku..??? Tak pun pakat2 join Kelab Katak Brahim Ali..??? Jadik Ahlil Parlimen Bebas...??? Ahhh...boringlah hangpaa...aku pun nak lompat lah..!!! Hah laa..dah kematu juboq ni hah dok lama-lama depan komputer nii...aduuiiihhh...


Hentam Ajerlah Labuuuuuu......

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails