Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

2.3.10

SePuLoh Ahli ParliMen Yang BakaL LomPat KeLuaq...


Find more videos like this on KOMUNITI BATCH13 SMAKJ


Salam Sejahtera..

Ada pimpinan PKR yang mengatakan MP dan Ahli Parti PKR yang melompat tu umpama sampah, jadi parti memang tak bekehendak lagi ahli sebegini, betui ka... jangan lah jawapan tersebut nak menyedapkan kami penyokong PR.

Sampah yang dibuang di tong-tong samapah tu pun masih ada gunanya, masih boleh di kitar semula, dengan adanya ilmi bioteknologi sampah pun ada nilai lagi..., janganlah kerana mereka keluar tinggal parti kita, kita umpamakan mereka sampah, MP PKR dah 2 yang melompat keluar, adakah itu sampah, ni ada senarai dibawah ni yang dikatakan bakal melompat ..

Zulkifli Noordin - Kulim-Bandar Baharu
Azan Ismail - Indera Mahkota
Mohsin Fadzli bin Haji Samsuri - Bagan Serai
Amran bin Ab Ghani - Tanah Merah
Ab Aziz Ab Kadir - Ketereh
Ahmad bin Kassim - Kuala Kedah
Rashid bin Din - Merbok
Zainal Abidin Ahmad - Hulu Selangor
Kamarul Bahrin Abbas - Teluk Kemang
Wee Choo Keong - Wangsa Maju

Seorang saja MP berbangsa Cina, Wee Choo Keong - Wangsa Maju, dia ni memang bermasaalah denga DAP, sebelum ini pun mangkok ni MP DAP, menggantikan Lee Lan Thye kalau aku tak silap, sembilan lagi mangkok-mangkok melayu ni apa cerita, oii malulah sikit kat MP N. Gobalakrishnan - Padang Serai. Kang nanti kamu semua akan digelar sampah juga...

Kalaulah benar 10 orang lagu yang bakal melompat, maka benarlah seperti yang diceritakan oleh DS IR Nizar tempoh hari, Najib memerlukan seramai mungkin MP Pakatan Rakyat untuk mendapatkan kembali 2/3 majoriti Parlimen, senanglah UMNONgok nak merompak dan memeras harta benda rakyat.

Sampahkah mereka itu yang melompat,, oii jangan buat pasai... merana rakyat yang memilih dan mengundi MP MP tersebut.

Aku terbaca satu komen berbentuk nasihat dari Tuan Haji Jamaludin dalam satu blog buat para MP yang nak melompat :

hj jamaludin

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Kepada YB, YB yang akan meninggalkan Parti Keadilan Rakyat dan masuk Parti UMNO atau Bebas bersadar rapat kat BN . Jangan lupa suruh Pm 1 Malaysia buat surat sumpah atau akur janji nanti apabila Pilihan Raya Umum yang ke 13 di lantik kembali untuk bertanding atas tiket BN tanpa gangguan dari ahli UMNOBN . Surat Sumpah PM 1 Malaysia sebagai bukti YB YB yang melompat parti bukan sampah yang tersumbat kat longkang . Buktikan kepada Saudara DSAI PM 1 Malaysia sayang dan mesra kat Yb YB yang melompat ke parti BN.Jangan Lupa tuntut surat sumpah PM.


Aku sokong 101% cadangan tersebut, Next PRU13, diharapkan UMNO dan Najib selaku Pengerusi BN kekalkan MP-MP yang melompat sebagai calon, biarkan pengundi yang mengundi menentukan nasib mereka..., ada berani?!!!!

5 ulasan:

kulatlapok berkata...

kah kah kah kah dalam video tu lompat katak namanya. satu lagi nama Bro tertinggal IAITU IBRAHIM KATAK, tak tahu nak lompat mana...

Hijat Panjang... berkata...

dah keluaq dari list no.3...yaaa..saya mau yang itu jugaa...kuda tua babylon...yaaa...yang no.3... nam setengah, nam setengahhhh...kah kah kah...berapa juta la salehuddin tu dapat habuan tolong arrange ahli parlimen bermasalah lompat keluaq? kaya, kayaaa..pakcik kayaaa...

CikguShaari berkata...

Pelik bin ajaib. Asai ada masaalah ja, suma punca dr UMNO. Masaalah dlm PR, UMNO kena. Masaalah dlm UMNO, pun UMNO yg kena. Betui la tu, kena kat depa. Yg kita ni, asyik kalut jaga katak. Lambat bagi makan, dia lompat merata.

Hijat Panjang... berkata...

tahu takpaaa...

Cu Tuk Merah berkata...

Salam Semua,

Kita telah naik kan mereka ketempat yang tinggi...tiba masa kita harapkan mereka bertahan,rupanya mereka gelojoh...tak sabar...dan mereka melompat....yang mati adalah MEREKA,melompat dari tempat tinggi, ibarat membunuh diri!
Inilah nasib yang mereka.....

Related Posts with Thumbnails