Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

3.3.10

Saekor LaGi MaLaoN Dah KeLuaq...

(dalam hati katanya.."lega, turn aku dah selesai..lepaih ni zul nordin dgn wee chee keong la pulakkk...hehehehe...)

Anggota Parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri melambaikan tangan ke arah jurugambar selepas sidang media di sini hari ini. Lama sudah saya tidak jumpa dia, apa lagi pengundinya di Bagan Serai, tiba-tiba sudah jadi penghianat. Seperti kata Ust. Ahmad Awang sebentar tadi kepada saya melalui talifon " saya cabar dia letak jawatan"- foto BERNAMA

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Celaka betol orang tua ni (Mohsin).
Dah tua macam nipun masih tak amanah
Penat lelah pengundi2 yang mengundi beliau itu hari langsung tak dihiraukan.
Kalau aku tahulah masa mengundi dulu perangai orang tua tu macam ni...memang aku ludah muka dia dari awal. Kami berdiri tepi jalan kat Bagan Serai tu dari pagi sampai petang langsung dia tak hargai. Ini dah melampau.


YB yang TAK AMANAH hidup kau tak senang lepas ni. Beribu2 pengundi yang mengundi kau dulu akan menyumpah atas kau siang malam. Rasakan lah....

Tanpa Nama berkata...

Sedih, kan?

Abg Nik

Tanpa Nama berkata...

SIFAT ORANG MUNAFIK DAN HUKUM MEREKA. Hadis:1584 - Diriwayatkan daripada Jabir r.a katanya: Nabi s.a.w pergi ke kubur Abdullah bin Ubai lalu mengeluarkan jenazah Abdullah dari kuburnya. Baginda meletakkan jenazah Abdullah di atas dua lutut baginda lantas meludahnya, kemudian memakaikan baju baginda kepada jenazah terse...but. Allahlah yang mengetahui segala-galanya. (sifat orang Munafik: apabila diberi amanah/undi, dia khianati/lompat)

Tanpa Nama berkata...

kalau takat undi je tak pe lah.. pangkah lepas tu balik relax kat rumah..ni yg buat kerja mengundi ni lagi bengang..dah le...gantung poster..culaan undi..kempen...berarak hari penamaan calon.....jaga peti undi...jaga masa kira undi..... lagi le sakit hati..aku sumpah kamu jadi katak..sume rezeki kamu yg kamu dapt dan yg umno beri tu jadi haram dan mintak-mintak kamu kena serangan stroke hingga kurang upaya..masa tu baru kamu tahu duit boleh sembuhkan kamu ke tak..ya allah berilah yb ni hilang upaya supaya dia tahu nikmat kesihatan dan amanah...

fasa berkata...

Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan.

Tanpa Nama berkata...

Buang Kupiah tu...nanti dia juga akan jadi saksi di akhirat selain daripada kulit,rambut dan segala anggota kamu apabila mulut kamu dikunci,tidak takut rupanya kamu dengan azab Allah yang telah dijanjikan kepada golongan munafik...ingat makanan ahli neraka adalah buah Zaqqum yang pahit dan tiada bandingnya dengan apa yg ada di dunia ini.Wang yang kamu ambil itu sebenarnya harga bagi buah zaqqum yang kamu akan makan di sanan nanti...ingat seksa neraka ni tidak tertanggung oleh makluk

fasa berkata...

Ish,ish,ish...ini rupanya hilang nur di muka

Cikgu Din berkata...

satu TANDA KULAAN INI ,SANGAT KEDEKUT.!

fasa berkata...

Susah kalau dah keturunan UMNOH

czackPY berkata...

sedih sakit hati . Masa akan menentukan

* p/s - aku dah agak dah...memang kompom apa yang dikatakan depa2 ni ada jadual waktunya, arini sapa, esok sapa...dah sah la seperti yang diwar-warkan ada nama si MaLaon ni dalam list yang bermasalah...nampak sangat la salehuddin mantan setiausaha agung punya keja...kumpoikan seberapa ahli parlimen yang bermasalah, adala habuannya...dah dasar mata duitan berjuta-juta..ribu2,puloh ribu tak mai laa..kamjat betoiii...cehhh...

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

3 ulasan:

Awanama berkata...

Eh U all x nak kluar ke? warkarkar

undertaker berkata...

keluaq ada makna tuuuuuuuu.....
wooiiitttt......lahabau......poket hang kembung dak lagi????

Hijat Panjang... berkata...

aku dah keluaq...p boh minyak moto kat sg tiram...kah kah kah..mau sangat keluaq...

ooiitt Undertaker..lahabau tu kat Tanpa Nama 18:12 ka? ganas noo hang, undertaker tu kat kampong aku depa panggil 'penggali liang kuboq'...

Related Posts with Thumbnails