Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

22.10.10

Apabila seseorang itu jahil Agama...

Itu sahaja ungkapan yang dapat dilafazkan apabila menatap gambar mangkok2 tingkat yang berayun ini dalam upacara memacang ancak bagi menghalau Jin dan Setan... kononnya.




Mengapa amalan khurafat ini masih diteruskan...??? Itu lu orang kena tanya Mufti Perak....


~ sumber: dari email kawan2...


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

4 ulasan:

Pakwe Tiz Zaqyah berkata...

uik lama menghilang???

ahahahahaha golongan mamak masih ada khurafat lg lah..kat Penang tu masih lagi yg mengamalkan bakar kemenyan kalau sanak sedara mampus...

ahahahahahahahaha

Hijat Panjang... berkata...

pakwe..?? kah kah kah kah..biasa la bro, ilang kena ilmu gamit-gamit dan ilmu penarik, pelaris mamak Face-Book...hahahahaha...dah meluat aku dok dlm FB tu, yg bodo-bodo jelangaq ramai...sembang pum pang...ni kira aku U-Turn lah! Haahahahahaha...

Memang betoi bab Mamak ka Keling ka India Muslim ka, depa punya khurafat kadang2 ngalahkan Hindu..tu la pasai, Mufti2, Ulamak Ulaq dalam semak buat apa? Kena nasik kandaq depa semua pakat tersandaq...hahahaha..

Macam pelaris, semua kedai mamak tak kira kedai makan, kedai runcit, mini market, kedai gunting..mesti ada gantung 4 segi dlm frame kaler nak mai macam Emas ka apa tu..tu depa percaya lebih dari ALLAH S.W.T nak bagi rezeki dari benda tu bagi rezeki kat depa...punya lagu tuu...isk isk isk isk...

Hijat Panjang... berkata...

jangan risau samua...mufti perak dah bersora, sedangkan dia ni dah 'bias' dgn mb haram perak, zambry mamak, dia kata TAK SYIRIK perbuatan mamak tu p boh ancah kt tiang seri...baguih laa....keep it up tan seri mufti...

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts with Thumbnails