Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

24.10.10

Akhir Piala Malaysia, Pas Lawan Umno..





Kelantan menang menentang Kedah 1-0 melayakkan Kelantan ke perlawanan akhir. Begitu juga dengan negeri Sembilan yang menang ke atas Johor FC.


Nampaknya Pas akan bertemu dengan Umno di perlawanan akhir di padang Pakatan Rakyat di negeri Selangor. Ia adalah kelebihan kepada Pas. Umno nampaknya terpaksa berhempas pulas di negeri Pakatan Rakyat. Harapnya Pas mencapai kemenangan selesa, benamkan Umno ke lubang biawak. Hidup Tok Guru.


Ishhh...silap ni, bola sepak pun dah jadi politik. Annuar Musa tentu kembang besar. Kalau Tok Guru Nik Aziz menonton bersama lagi canteek. Moga-moga Kelantan menanglah, orang negori jangan marah ek!...


~ dicilok dari blog ek-ele (tq bro, wa maleh tahap gaban sejak2 beransur pulih dari gila FB...hehehehe..)





6 ulasan:

haby berkata...

Salam Hijat!

Bila la bola sepak Penang nak kembali dipersada ?....aaar!!!

mohd hussain berkata...

Penyokong kelantan buat malu Pas
je...ke memng mcm perangai org PAs?

kering berkata...

Klu dh mabuk2 pastu pukul2 org ikut suka tu perangai org PAS ke?
Yg suka hiburan smpai x solat sbb tgk bola tu org PAS ke?
Klu Sume tu org2 PAS alamat mase pilihanraya,UMNO dpt 0 undi jer kt Kelantan tuh..
Mohd Hussin,Nasib baik name saudara ne ada name Rasul dan name cucunya..
Jgn pakai nama2 suci klu hati tu berkelodak..Jgn main pukul borong jer..
Saudara Bloger,
Jgn la politk 24 jam..
Abes kami yg sokong PAS di n9 ne saudara nk campak kt mane?
Agak2 la sikit,
Kami x pernah undi Dacing pun sejak kami layak mengundi..
X sopan klu sesama kita saudara ungkap mcm ne..
Bang Mat Sabu punya ceramah kt N9 kami dtg raikan..
Jaga la hati kami,saudara2 kamu di N9 neh..
Maaf klu sy terkasar bahasa..

Hijat Panjang... berkata...

salam haby: bolasepak Penang CM Lim Guan Eng tak ambek tau sapa Presiden FAP, katak ka berudu ka..utang menimbun kasi dia settle dulu baru cabot..dulu janji berkilo-kilo nak selesaikan utangkan? hah, selesai la dulu...hangpa semua nak tau sapa ka? Ahli Parlimen aku, MP Bayan Baru..kaki lompat..dia la presiden FAP, pasukan bola yg dah terjun terjunam ke kancah Liga Perdana setelah tersinGkir dari arena Liga Super...Tahniah..

bro kering: tq la tolong jawabkan pada mat husin tu, bukan org PAS tu semua penyokong bola Kelantan dan bukan semua penyokong bola Kelantan tu sokong PAS..mai seluroh pelusok Malaysia bro..dan jawapan utk kering, wa bkn politik 24jam ka 25jam bro, tapi wa lawak2 sja..memang tak dinafi akan org pakatan kat negeri aco-bn n9..sama la org amco kt kelantan..saja ja lawak2 musim piala melesia dan prk galas dan bt sapi...

kering berkata...

Salam Bro Hijat Panjang...
hehehe..Gua pun tau hang bergurau..
Sj sakat hang..hahaha..

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts with Thumbnails