Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

1.9.09

Tahniah 1Mesia...Hadiah Hari MauDuitKa 2009... ~ malaysiakini



HARGA MINYAK NAIK ?
-melayau


Harga bagi minyak jenis RON95 dan RON97 dijangka naik berkuat kuasa tengah malam ini. ( 1September)

Minyak jenis RON95 dijangka dinaikkan 5 sen iaitu daripada RM1.75 seliter kepada RM1.80 seliter.

Sementara itu, RON97 pula akan dinaikkan daripada RM1.80 kini kepada RM2.00.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob dijangka mengumumkan kenaikan itu pada petang ini.

Tinjauan Utusan Malaysia mendapati beberapa portal berita seperti Malaysia-instinct.com telah pun mula memaparkan mengenai peningkatan harga minyak itu sejak semalam.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH...


kah kah kah…. MUUUUR DUKA … SATU MALAYSIA…. kah kah kah..

kah kah kah…..MUUUUR DUKA …..SATU MALAYSIA….kah kah kah…

kah kah kah….MU KENA KELENTONG…. MU TAK TAHU….. kah kah kah…

- dari Tukar Tiub


6 ulasan:

usop sontoroyo berkata...

topup rm30 sekarang...@ selepas baca lomen... lambat pukul 12 malam nie aku tak leh gayut...haha

Hijat Panjang berkata...

cehhh...soh top up pakai komen dalam blog ajo...kira ok la aku bukak kerap blog ni, kalau taun depan bukak...taun depan la hang dapat top up tu...kekekekekeke...

Hijat Panjang... berkata...

hahahahahahaha....nak tau maksud RON? ROsmah + Najib = RON...kekekekeke...baru pakcik tahu...

Hari Merdeka cuma "MERDEKA" dari penjajah Inggeris tapi masih dijajah cara terang dan nyata oleh kapitalis kuku besi keparat

Din Binjai berkata...

CAKAP SALAH TAK CAKAP SALAH...
JADI SEMUA SERBA SALAH...

baLdi MeraH berkata...

tuan.. saya nk beritahu.. sewaktu ron 95 dilancarkan di stesen petronas shj, x salah saya ada pengumuman bahawa ron 95 murah kerana tempoh percubaan, dan selepas itu akan dinaikkan harganya kepada 97.

jadi tuan x perlu risau, majoriti enjin kereta jepun dan korea menggunakan standadr 95 sebagai asas, manakala kereta continental menggunakan standard lebih rendah iaitu 88. maksudnya kereta tuan mampu mencapai kuasa optimum dengan minyak tersebut.

jgn melenting cepat sgt tuan. sy harap tuan boleh rasional demi perjuangan

boleh rujuk blog kereta ni,

http://paultan.org

Hijat Panjang... berkata...

salam baldi merah...

bila plak aku melenting sangat bab naik minyak ni...??? aku cuma kata masa umum tu saja tak kena...hmmmm...yang aku tau, tadi ni baru saja boh 5 hinggit minyak rosmah + najib 95 kat petrol pump Shell...

Related Posts with Thumbnails