Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

12.9.09

Dey Samy...!!! Keliling Juga Kena Tembak... ~ malaysiakini

Presiden EmAiSi Seumur hidup, tok wan Sammy sudah kena tembak dari segenap pelusuk, tok det tembak, Subra bakal Timbalan Presiden yang dia tak suka pun tembak dan akan letupkan Bom Nuklear...(kata si Subra laa..rahsia paling besar Presiden paling lama abad ini...)

Tak ketinggalan paper si lidah Rasmi Ameno, Utusang Meloya...pun tembak kaw-kaw..siap muka depan paper kelmarin (jumaat) dengan tajuk busau... " Samy Perlu Berundur..." - klik [sini]

Mungkin puak keris lembu ni pun tak senang duduk dah dengan karenah Samy de Velu ni... cam sampai kiamat nak pegang jawatan Presiden EmAiSi... la ni baru dia nak tembak kaw-kaw kawan lama dia, Tok Det... yang tolong dia jadi kaya milliona, mungkin dah sampai masa dia akhirkan semua yang telah lama dipegang, yang dah lama dikaut, bagi 'can' orang lain pulak...

Dey macha... Putti Paielekk... Brown Garden elekk...!!! Citt...

* p/s - keh keh keh...kokokokok...melalut dah aku geram kat pakcik sorang ni...awat yang buang tebiat sangat...ayoyo karowaleyy... ammak..!!!

6 ulasan:

bukitgantang berkata...

amma bokcit.....mudapayaella

bukitgantang berkata...

dulu sengar citar..samy biras dgn mahade kutty,,betul ke itu tuan..?

merah_s berkata...

saya pun nak tau gak, betul ke mahader dgn sami itu biras?? Saya fikir mungkin tak betul kut...?

Cu Tok Merah berkata...

Salam,
Dulunya saya ada menziarahi kawan seorang India,dirumahnya ada gambar Samy dan kawan nya,Tun Det la!...gambar tu dikalongkan bunga...katanya ni untuk menambah rezeki!...beliau percaya dua sahabat karib ni pembawa kemakmuran bagi rakyat Malaysia...
La ni dah jadi satu Malaysia...jadi tinggal satu la....aaaaaaaaaarr cam tu pulak!

Pengasas berkata...

Salam Hijat,
Kesiaaaaaaan dia.
Tapi, kata dia, kalau dia tarik diri dari president mic hancur semasekali.

Hijat Panjang... berkata...

salam Pengasas...

apa yang hancur??? hancur lebur duit dan projek untuk dia dan kroni2 takdak..??? Elek pocik..???

enna daa...kekekekekekeke

Related Posts with Thumbnails