Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

11.6.09

Bloggers Cabar Johari Kassim LETAK JAWATAN SEGERA...!!! ~ malaysiakini

Dalam masa 2 MINGGU dari sekarang, Ketua Whip MPSP Diberikan tempoh supaya LETAK JAWATAN pasai terLAMPAU biadap dan mulut celuparnya dengan mengatakan 2 orang Exco Kerajaan Negeri dari PKR sebagai ' Keldai' dan mencalarkan imej Ahli Majlis yang lain yang telah dilantik atas tiket parti KeADILan serta mencabar pula Ketua Menteri, YAB Lim Guan Eng yang katanya membelakangi perjanjian agar jawatan YDP MPSP diberikan pada beliau dan parti KeADILan kali ini.

Tak lojik jika jawatan YDP tersebut diberikan kepada ahli dari Parti Politik kerana pilihan akan berat sebelah, baik dilantik saja PENJAWAT AWAM atau kakitangan awam sediaada...

Ini kah Ahli Majlis lantikan yang diharapkan oleh rakyat marhaen di Seberang Perai..??? Katanya pada awal ingin berbakti pada rakyat dan parti, tetapi dalam diam menyimpan keinginan untuk diri sendiri di lantik sebagai YDP MPSP..!!!

Jika TIDAK, para bloggers yang dikatakan 'BODOH' ini akan menggesa pucuk pimpinan Parti dan Kerajaan Negeri Pulau Pinang agar DIPECAT saja Johari Kassim dari senarai Ahli Majlis Perbandaran Seberang Perai.... 

Ramai lagi ahli majlis yang LAYAK untuk berkhidmat kepada rakyat di Pulau Pinang ini...

Sesungguhnya, kami PANTANG dicabar dan jangan pandang BLOGGERs 'BODOH' seperti kami yang berada sekarang ni tengok saja telatah dan kerenah pemimpin Parti mahupun Pihak Berkuasa Tempatan.

JOHARI KASSIM LETAK JAWATAN...!!! LETAK JAWATAN...!!! LETAK JAWATAN...!!!


Ingat..!!! " SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT... " 

7 ulasan:

tok_gajah berkata...

KERAJAAN PERPADUAN

Kuasa politik Melayu/Islam semakin terhakis.

Hanya kuasa politik melayu/Islam sahaja yang boleh mempertahankan agama, bangsa dan negara.

Semua pemimpin Melayu/Islam harus sedar dan kembali kepangkal jalan.

Selamat kan kuasa politik Melayu/Islam sebelum terlambat.

cheguBard berkata...

sila klik link tajuk dibawah untuk membaca kenyataan berkenaan

* Kewujudan kenyataan bersumpah kaitakn pegawai tertinggi PDRM dengan layanan istimewa kongsi gelap harus dipandang serius


* kerajaan negeri sembilan gagal pelihara sistem beradat dalam adat perpatih


* penjualan saham oleh MAINS holeding rugikan umat Islam NS


* selamatkan tanah adat di Rembau


dan banyak lagi termasuk pendedahan terbaru Pengarah BPR NS terima 'habuan' dari MB Negeri sembilan.

layari http://chegubard.blogspot.com

diamjoedahmai berkata...

cikgubard....setakat dedah saja...tiada tindakan pun tak dak maknanya....macam joe kaldai ni la seekor....

Sharp Shooter berkata...

apahal yg marah sangat samapai kalih gambar tu....tak kesian ke...
semua org buat salah...tak boleh maafkan ke...

Hijat Panjang... berkata...

salam Sharp Shooter,

Tindakan biadap dia ni susah nak dimaafkan, perosak dalaman...simpan perasaan dendam, hasad dengki yang tinggi, busuk perot terhadap kejayaan kawan-kawan, suka-suka ati gelarkan orang 'keldai' dan bloggers semua ni 'BODOH'...dia ingat dia sorang saja bijak pandai...

Lu Olang Ada Hotak.. P K La Sendiri...

albinjayie berkata...

dedahkan ja....tekan ja mamat jokari ni sampai blah....ooo din binjai dedah keburukan depa hangin...mamat jokari buat taik buat derk ja....

kuasa melayu terhakis? dah 50tahun ++ baru sedaq....rabun punya orang,betuila, gsjah punya tok, apa dia nampak..

pro Bloggers berkata...

albinjayie...

aku sokong supaya didedahkan habis-habisan mamat jo ni...betoi! awat pasaipa masa din bongkar isu babitkan bekas tkm1 tempohari, dikatakan pengkhianat..???

Nah! sekarang akan terbukti siapa dalang disebalik penyingkiran din sebagai ahli majlis walaupun berkerja telus untuk menyelamatkan kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang.

Bloggers-bloggers sememangnya TIDAK BODOH! Tindakan ketua whip MPSP yang PALING BODOH!

WAHAI JOE... LETAKLAH JAWATAN..!!!

Related Posts with Thumbnails