Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

7.4.09

Pengundi Hantu Di Lindungi Polis & BN Takut Pada Topeng... ~ malaysiakini

Telah dikesan di beberapa balai polis, bas - bas PDRM digunakan untuk membawa penumpang - penumpang yang terdiri dari orang - orang awam biasa (bukan polis). Ini dipastikan melalui penampilan mereka ada ramai yang gemuk, berambut panjang termasuk makcik-makcik.

Bas-bas yang penuh ini dikesan menurunkan penumpang di beberapa buah balai, orang yang turun ditempatkan di dalam khemah. Melalui maklumat risik pula mengatakan merekalah pengundi hantu yang akan mengundi di Bukit Selambau.

Jika ini benar maka sahlah PDRM sudah benar - benar seronok jadi anjing Bn.

Dalam perkembangan yang lain pula seorang penjual barangan cenderahati PAKATAN RAKYAT yang dikenali sebagai Along telah ditahan polis kerana menjual topeng.

Ketika dihubungi sebentar tadi dia berada di Balai Polis Bukit Gantang. Sebanyak hanpir seribu topeng Altantuya telah dirampas.

Nampaknya ketakutan Najib dan Bn makin kuat tetapi yang dikesali PDRM jadi anjing!!


- di impot dari blog che'gu Bard.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ambik gambar "pengundi"2 ni semua & publish je kat internet.. biar semua org tau..

Hijat Panjang... berkata...

komen berguna dari YahooGroups :- Satu cara sahaja......ambil gambar sesiapa sahaja yang keluar daripada tempat sembunyi mereka itu........lepas itu pakat iring dia sampai tempat mengundi. Tanya soalan tentang kedah atau bukit selambau. Soalan yang paling senang tanya dia bandar terdekat dgn bukit selambau apa. Tanya lagi dia asal kampung mana dan siapa ketua kampung..kalau dia tak boleh jawap tangkap dan ikat tangan dia serta rampas kad pengenalan dia. Jika ada laptop dengan internet semak balik nama dia di SPR. Tengking sedikit jaa..dia akan beritahu nama sebenar dia. Itu sahaja cara yang boleh dilakukan.

Harap Petugas-petugas dapat menjalankan TUGASAN KHAS ini....

Related Posts with Thumbnails