Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

11.5.09

SUK Perak Sila Letak Jawatan...!!! ~ malaysiakini


Saya menggesa Setiausaha Kerajaan Perak (SUK), Dr Abdul Rahman Hashim supaya meletakkan jawatan dan menyertai Umno secepat mungkin. Ini kerana terbukti beliau tidak layak untuk menjadi SUK kepada sebuah negeri kerana jelas lebih Umno dari Umno. 

Lebih baik beliau menyertai politik dan berlawan di gelanggang politik jika benar-benar beliau anak jantan.

Beliau inilah yang menjerkah dan menghalau Menteri Besar, Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaludin dari pejabatnya ketika BN mula merampas kuasa Februari lalu. Beliau juga didakwa menjadi dalang nombor satu bagi menjayakan perancangan BN merampas jawatan Speaker sehingga mencetuskan peristiwa amat memalukan Malaysia 7 Mei lalu.

..dan akhir sekali peristiwa yang berlaku juga pada 7 Mei lalu, beliau menjerkah MB Nizar supaya jangan turun bersama-sama Raja Nazrin Shah dalam lif yang sama dengan baginda. Namun Raja Nazrin memperkenankan MB Nizar untuk masuk ke dalam lif dan bersama-sama turun dengan baginda.

Biadap dan celupar betul SUK Perak ini sehingga di hadapan baginda Raja Muda Perak pun beliau biadap.

Perkara ini diceritakan sendiri oleh MB Nizar pada ceramah umum beliau di Batu 8 Bukit Gantang 8 Mei lalu.

Sumber : blog Idham Lim. 

* p/s - bukan setakat mintak mamat ni letak jawatan dan masuk umno, mau buang daerah saja dia ni kat pulau kazambo dekat2 somalia nuu...baru kena rompak,rogol dengan lanun2 kat perairan sanaa....kuang jaq sangat...dia la bagi 'green light' serta kelulusan pihak polis masuk dan ceroboh DUN pagi tu...lagi, siapa nak bagi arahan kalau bukan SetiaUsaha Kerajaan negeri..??? Tak gitu..??? Memang celaka besaq la hang...!!! Kalau jumpa ulaq besaq dengan hang, aku nanti haria, demah, sepak,terajang, flying kick, silambam,karate-do hang dulu laaa....tak kasi cann....bangsat betoiii...~!!!! Gerammmmnyaaaa akuuuuu.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails