Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

17.5.09

Calon Penanti Dalam Bahaya...!!! ~ malaysiakini

Berita sohih. Tak dak pusing2.

Sila ambil perhatian!!!  PKR dalam bahaya.

Beberapa kampung dalam Dun Penanti akan memboikot calon daripada PKR. Kepada pemimpin2 PKR, ini adalah berita sohih, jadi sila ambil perhatian.

Masalah bukan berlaku disebabkan oleh calon, tapi pembantu calon yang lebih sudu dari kuah. Bersihkan segera pembantu ini. Siapa?.... kepada AMK dan UKP Pmtg Pauh, anda pasti arif tentang pembantu yang saya sebutkan. sekiranya dia masih dibiarkan berkhidmat utk calon, kemungkinan besar undi akan mengecut. Karatnya pembantu ini masih menebal. Busuk mulutnya banyak mengecilkan hati para pengundi. Calon dipilih untuk berkhidmat kepada rakyat bukan rakyat yang akan berkhidmat untuk calon.

Ingat...

'Satu undi amat bermakna'

akira8047
dari blog kedaikopitepimasjid  


* p/s - info pertama dari geng2 bloggers tempatan spt akira a.k.a kedaikopitepimasjid ni, kepada puak pimpinan parti mahupun akar umbi di Penanti yang mengenali serta tahu akan cerita dan perangai sang pembantu calon, pi la tolong nasihatkannn...satgi kena boikot dengan geng2 parti sendiri, masalahhh.... jangan la pulak masa hari ngundi, pakai dok heran pasaipa org tak mao keluaq ngundiii... sendiri mau ingat laaa....

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

4 ulasan:

Awanama berkata...

orang ni nak cari fulus kot. Mereka pakai kedudukan yang ada, cuba wat hal kat pkr, utk tarik perhatian amno. Pat lima ribu leh masuk, bah. Tengok tahap populariti la. Para blogger tntu lebih nyer. Hangpa janganlah jadi macam orang ni.

cu tok Merah.... berkata...

Salam....Hijat!

Betoi ka niiii!....nanti kita antar perisik...
......harap2 pihak atasan peka tentang masaalah ini,kekadang yang datang membantu bukannya menambah!.....mengurangkan lagi ada.....rajin2 lah perati.

Awanama berkata...

aku tak prduli sapa pun calun pr letak,yg penting umno mesti terus kubur selama lamanya.umno parti makan kedarah duit rakyat,parti perniagaan,bukan ada amar maaruf nahi mungkar.calun umno suka buat projek songlap duit rakyat,parti skandal,gelap masa depan.Jangan menongkah arus...ayuh terus bersama Allah dan rasulnya.

Awanama berkata...

salam ,hijat tulis nama dia besar2 biar org tau,senang nak buat selesai jANGAN BIARKAN ORG2 INI.

Related Posts with Thumbnails