Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

21.2.09

Che'Gu Bard: Bakar Bukti Rasuah Depan Pejabat SPRM ~ malaysiakini



Telah beratus laporan rasuah dan salah guna kuasa yang cheGuBard telah buat sejak 1998. Maka dengan ini pada 26 Februari 2009, akan hadir di depan Pejabat SPRM untuk membakar semua salinan dokumen dan bukti rasuah yang pernah dihantar. Seluruh rakyat Malaysia dijemput menyaksikan !!!


- dari blog Che'Gu Bard


p/s - saya SOKONG sangat-sangat la cadangan supaya di bakar aja bukti-bukti yang pernah mana-mana NGO ka, Parti politik ka, buat laporan penyelewengan RASUAH kepada badan ini...yang dulunya menggunakan nama ala-ala kumpulan rock 80-an, BPR - bumi putra rokers...dan bebaru ni dah pun telah di rebrandingkan oleh bakal mantan PM Mesia dengan nama baru SPRM - suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia atau lebih glemer dikenali sebagai SPeRMa...

Bengkek betoi aku..parti selain umno-bn buat repot polis dan repot kat depa ni langsung tak disiasat dan keputusan senyap teruss...tapi tiba-tiba umno-bn buat laporan / repot..cepat-cepat la siasat dan UMUMkan keputusan nak dakwa teruss...HEBAT LA HANGPA...!!! Bravo-bravo...Ho yehh..Ho Yehhh...


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

4 ulasan:

Awanama berkata...

Bakar sekali pejabat SPRM ngan pengarah dia...besok kat sana jawab la hangpa...
Nak sponser minyak?

Awanama berkata...

Salam ,
memang cam tuu la...tu pun puak umno tak faham lagi...kalau PR bantu orang susah...korek ...mana dapat duit...bagi kat sapa dan macam2 lagi...lepas tu perkudakan agensi untuk capai matlamat...badan2 ni dah tinggal badan...kepala dah tak ada!!!!

Awanama berkata...

sokong cadangan usop sontoroyo,pasai nk sponser minyak aku p tanya kat petronas

ELINA JOHNSON berkata...

Halo,
 Saya Puan Elina Johnson, ELINA JOHNSON LOAN FIRM, di sini datang pinjaman asli yang akan mengubah hidup anda menjadi yang lebih baik, sebuah syarikat pinjaman pinjaman, Diberikan dan Berlesen untuk menawarkan pinjaman kepada individu, syarikat swasta dan orang yang memerlukan bantuan kewangan dalam tahap keuntungan yang rendah sebanyak 2%.

Saya Puan Elina Johnson, akan memberikan yang terbaik kepada penghormatan kami kepada semua pemohon yang sah. Anda tidak akan kecewa dengan saya dalam urusan perniagaan ini kerana syarikat itu akan memastikan pinjaman anda sampai kepada anda, ia tidak juga berakhir di sana, kami mempunyai pasukan expatrate yang memahami undang-undang melabur, mereka akan membantu anda, memberi anda petua yang akan menguruskan pelaburan anda yang anda melabur pinjaman anda, jadi anda tidak akan bangkrut lagi dalam hidup anda dan tawaran hebat ini datang dengan pinjaman anda, Hubungi kami hari ini melalui e-mel elinajohnson22@gmail.com

Perkhidmatan kami termasuk yang berikut:

* Pinjaman peribadi
* Pinjaman Bercagar
* Pinjaman tidak berpagar
* Hasil pinjaman
* Latihan Pinjaman
* Pinjaman ikrar pinjaman
* Bayaran pinjaman
* Pinjaman pelajar
* Pinjaman Komersial
* Pinjaman Auto
* Resolusi Pinjaman
* Pinjaman Pembangunan
* Pinjaman pinjaman Jabatan
* Pinjaman Perniagaan
* Pinjaman pendidikan
* Pelantikan patah

Sila isi borang permohonan pinjaman di bawah dan kembalikan kepada kami untuk memberi kami lebih baik melalui e-mel:
elinajohnson22@gmail.com


DATA PEMOHON

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Nyatakan:
5) Jantina:
6) Status Perkahwinan:
7) Pekerjaan:
8) Nombor Telefon:
9) Kedudukan semasa di tempat kerja:
10) Pendapatan bulanan:
11) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
12) Tempoh Pinjaman:
13) Tujuan Pinjaman:
14) Agama:
15) Pernahkah anda memohon sebelum:
16) Tarikh lahir:
terima kasih,
Puan Elina Johnson (elinajohnson22@gmail.com)

Related Posts with Thumbnails