Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

28.12.09

Logo Baru Untuk Beer-eNd..???

KOTA KINABALU, 28 Dis (Bernama) -- Bekas Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Salleh Said Keruak mencadangkan agar Barisan Nasional (BN) merintis usaha penjenamaan semula termasuk memperkenalkan logo baru yang lebih menarik serta mempunyai ciri-ciri dan pengertian gagasan 1Malaysia.

Dalam proses penjenamaan semula itu untuk mendekatkannya dengan hati rakyat, Barisan Nasional hanya perlu "dipasarkan" dengan singkatan BN saja, katanya dalam laman web beliau, www.keruak.com.

Salleh, yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Sabah, berkata penjenamaan BN itu amat penting kerana dalam suasana politik sekarang, rakyat sudah mempunyai pilihan, iaitu satu komponen Barisan Nasional dan satu lagi Pakatan Rakyat.

Untuk memastikan BN terus unggul dan relevan, beliau juga mencadangkan agar ia mewujudkan sistem keahlian secara terus.

"Menerusi kaedah baru ini, mereka yang komited atau minat dengan BN dan dasar serta pemimpinnya, tetapi tidak menyukai parti-parti komponen tertentu kerana terlalu banyak politiking, akan dapat terus bersama kita," kata Salleh.

Namun, katanya, cadangan itu memerlukan perincian lanjut dengan mengambil kira sistem dan perlembagaan dalam BN.

-- BERNAMA

* - kah kah kah...amacam ada OK ka KO kalau tukaq Dacing lama p logo / gambaq penimbang camni...??? Kah kah kiokkkkk....


1 ulasan:

geng top up rm5 berkata...

logo timbang tk bleh pakai dah,tak relevan,kalau timbang pun senget,gunakan lah logo cap ayam,bertelur sebiji riuh sekampung!!!kill kill die die!!!!

Related Posts with Thumbnails