Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

29.1.10

Pelabur SwissCash Di Mesia Akan Dapat Duit Balik...???

salam...

Keratan dari akhbar Kosmos yang dilampirkan, agak menarik jugak untuk tatapan pembaca terutamanya kepada mantan-mantan pelabur bistari skim Swiss Mutual Fund atau lebih femes dikenali sebagai 'SwissCash'.


Wartawan paper Kosmos, pada awal-awal zaman kontroversi SwissCash pernah la bagi gelaran ' Labu Peram Swisscash'... Nah, memang dok peram lama laa...nak kena petik dan boleh makan dah kott...??? Dah masak la lagu ni.. Mungkin boleh dapat balik modai asai pun dah kira orait laa...kan ka lagu tu?

Mengikut petikan artikel nun diatas, SC = Suruhanjaya Sekuriti telah melantik satu syarikat pengendali (apa nama ntah..tapi ada dalam artikel kat atas) untuk mula memulangkan kepada pelabur-pelabur SwissCash yang betul-betul layak dan mempunyai syarat-syarat serta dokumen sokongan membuktikan mereka sebagai pelabur asal... Jadi stend-bai la pada mantan pelabur-pelabur...

Harapan nusa dan bangsa eloklah di pulangkan semula dan pihak yang mengambil kesempatan lagi bersalah serta durjana, hendaklah pihak Polisi Bukit Aman di department Jenayah Komersial & Perdagangan Berat siasat habis-habisan serta jatuhlah hukuman sewajarnya.


Syukran Jazilan, Uma Nandre, Kamsiah, Tocey.. Terima Kaseh, Thank You & Arigato Gozaimass... Haitt...!!!


--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails