Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

3.6.10

NeGaRa Tak BengKrap KaLau Bawak BaLik SukareLawan...

Angkatan Tentera Malaysia (ATM) tidak akan mengadakan penerbangan khas untuk membawa pulang 12 sukarelawan dan media Malaysia yang dibebaskan dari tahanan tentera Israel.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, berkata selain membabitkan kos yang tinggi, setakat ini tiada permintaan untuk membawa mereka pulang menggunakan pesawat tentera.

"Jika nak bawa guna Charlie (pesawat pengangkut), kosnya tinggi...jadi saya tidak nampak sebarang keperluan itu buat masa ini selain tidak ada permintaan," katanya kepada pemberita....(nak baca lagi, klik kat SINI)

* p/s ~ toya mat amin betoi! hampeh punya menteri sengkek! awat habeh berapa ploh BILLION ringgit kalau bawak balik semua sukarelawan dari Jordan balik Mesia? kalau hangpa nak mentekedarah beli kapai selam boleh? nak beli senapang sniper baru boleh? ni rakyat yang kena tangkap dengan askar rejim Zionis-Apco dah selamat ada kat kedutaan Jordan nak bawak balik pasai kos tinggi??? cilaka betoiii...awat pasai depa ni NGO pembangkang kot yang kerajaan tak mau ambek berat..???

kalau hangpa kerajaan apco-bn tak kelapaq nak bawak balik semua sukarelawan tu, biaq aku dengan geng-geng Unit Ehsan Penang bleh buat kutipan DANA KHAS, kami nanti tanggung kos berapa banyak semua sukarelawan kemanusiaan ke Gaza yang la ni dok ada kat Jordan tu balik mai Mesia...!!! toya! ingat kami takdak duit ka...???

--
Ahakksss......

http://bloghijat.blogspot.com/

1 ulasan:

Hairun Azmi berkata...

Kerajaan Malaysia zalim....

Related Posts with Thumbnails