Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

13.8.09

Berita Paling HOT Dari Permatang Pasir... ~ malaysiakini

JENTOLAK PENGGALI DAH MASUK KAMPONG...



PERMATANG PASIR

Penduduk Permatang Pasir telah terperanjat apabila melihat beberpa buah jentolak masuk ke kampong mereka pagi ini.

Adalah di fahamkan jentolak penggali ini yang dimiliki oleh sebuah syarikat swasta yang beribu pejabat di Ipoh telah mendapat kontrek untuk menggali di Permatang Pasir.

Lebai Suffin Tok Menara 67 tahun, penduduk asal Permatang Pasir ketika ditanya telah memberitahu kemungkinan jentolak penggali ini adalah untuk bekerja meneruskan projek perumahan yang terbengkalai di Permatang Badak.

Tetapi menurut Cik Gu Faiz Arrifian 42 tahun yang juga bekas ahli JKK Permatang Pasir, jentolak ini telah dihantar atas arahan Muhyiddin Yassin. Tujuan jentolak ini ialah untuk menggali sebuah sungai di Permatang Pasir.

Menurut Cik Gu Faiz, Muhyiddin Yassin mahukan sebuah sungai disediakan di Permatang Pasir secepat munkin sebelum hari penamaan calon. Sungai ini amat-amat diperlukan.

Cik Gu Faiz yang juga telah dilantik sebagai sub kontrektor projek ini dengan bangganya telah menjelaskan bahawa dengan adanya sungai baru di Permatang Pasir maka Muhyiddin Yassin akan dapat sekali lagi menjanjikan sebuah jamban tan baru untuk para pengundi di Permatang Pasir. Janji jamban tan ini menurut Faiz telah berjaya memenangi hati para pengundi di Manek Urai kah kah kah.(TT)

- dari TukarTiub

* p/s - hahahahahahaha....wak sembab pernah janji dulu dan siap ugut pengundi kat MU aritu...la kena getah la kat Permatang Pasiaq... hahahaha..jamban ka jamba-tan...

2 ulasan:

jusmawar berkata...

selamat

Hijat Panjang... berkata...

hehehehehe...selamat apanya? selamat mengundi ka? lepaih ni depa dok tunggu DUN Seberang Jaya pulak nak PRK...Parlimen P.Pauh DAH PRK...DUN Penanti DAH PRK...DUN P.Pasir DAH NAK PRK...1 lagi DUN la dalam Parlimen P.Pauh nak ada PRK...tak gitu?

Related Posts with Thumbnails