Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

8.3.09

Beginikah Negara Demokrasi..??? ~ malaysiakini

sama tapi tak serupa..!!












bila tengok gambar2 ni terasa macam tengok tentera Israel dan rakyat palestin pulak...macam sama aje...walaupun tak serupa..tapi seakan-akan...



http://www.smh.com.au/ffximage/2005/11/26/israel271105_wideweb__470x298,0.jpg

http://www.map-uk.org/files/248_attack_on_school.jpg

http://www.palestine-info.co.uk/En/DataFiles%5CCache%5CTempImgs%5C2008%5C2%5Cimages_News_2008_10_22_Aqsa-assaulted-0_300_0.jpg

Ya Allah..semoga Kau tak jadikan hati2 mereka seperti hati2 yahudi laknatullah...berikanlah taufiq dan hidayahMu kepada abg2 polis di Malaysia ini..semoga mereka tidak terus2an dihina dan dimaki oleh orang2 yang teraniaya..kerana doa2 orang yang teraniaya itu dimakbul Allah...suburkanlah sedikit rasa kasih sayang dan kasihan dihati2 mereka...supaya mereka selamat dunia akhirat..

Amin...

4 ulasan:

keADILan Bayan Baru™ berkata...

Celaka LAH POLIS yang menghalang dan menyerang para pendemonstran...bukannya nak p runtuh pagaq Istana Negara..bukannya nak p buat kecoh depan Istana..cuma nak menunjukkan semangat cintakan bahasa Ibunda sendiri...SALAH KA..???

Gas Asap Pemedih Mata sebenarnya kepada sesiapa yang belum pernah kena akan ia...sebenarnya bukanlah Gas Pemedih Mata, TETAPI GAS PENYESAK NAFAS sebenarnya..anda BOLEH KEHILANGAN OKSIGEN..sesak NAFAS sekiranya TERHIDU gas ini..

Awas jika anda menghidap Asma/Lelah..Boleh PENGSAN..walaupun saya tak kena serangan di Masjid Negara & jalan ke Istana Negara serta tak dapat HADIR ke Perhimpunan Aman kelmarin, pengalaman lalu di PERHIMPUNAN BERSIH Rakyat 100ribu yang DISERANG di Masjid Jamek, KL..telah menjadi pengalaman hidup dalam perjuangan reformasi.

Rata-rata rombongan kami dari Penang pada Himpunan BERSIH yang lalu PERTAMA KALI merasai betapa peritnya Gas Penyesak Nafas & betapa gatalnya kulit terkena simbahan Air Asid dari Water Cannon FRU Polis Raja Di Malaysia...saya sendiri HAMPIR-hampir pengsan dan sesak nafas di hadapan Masjid Jamek akibat serangan FRU Laknatullah...

Tanpa Nama berkata...

Bahasa menunjukkan bangsa!!!!

mana dia sipembela bangsa??

Terlalu banyak si pembelot bangsa!!

Sanggupkah melihat rakyat sendiri,anak anak kecil,wanita dan orang tua diperlakukan begini???
Ditanah air sendiri??
Demi mempertahankan bahasa ibunda...!!!
Bagaimana hendak disemai cintakan tanah air,cintakan bahasa...????

"SESUATU HARUS DILAKUKAN..DEMI MASA DEPAN...ITU LAH HARAPAN RAKYAT MALAYSIA"

Tanpa Nama berkata...

mana ada pembela bangsa..?? pembelot serta pembolot harta bangsa adalah bersepah kat malaysia nii...semua tu tak boleh pakai langsung..kira pikiaq masok poket sendiri,kroni anak dan bini sajaa...cehh, malu aja pemimpin parti melayu..bukannya nak bela melayu..

Tanpa Nama berkata...

jom kita nyanyi ramai2"who let the 'dog' out!!??woof woof woof... " biasalah bos musang anak buah apalagi.......

Related Posts with Thumbnails