Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

26.1.09

Kata-kata Pandangan Artis Antarabangsa...Mengenai Pencerobohan GAZA, Palestin oleh Israel.. ~ malaysiakini

Salam Sejahtera, Salam Reformasi...!!!
 
p/s - dok tunggu apa lak kata-kata artis2, menteri2 di mesia ni..??? dan kerajaan pun cam tak serius jer buat usul pada PBB dan OIC untuk kutuk dan adakan sekatan ekonomi kepada negara Yahudi, Israel...Boleh ka??
 
Negara kalau dah maju dan duit dah banyak, tak payah mintak la sekupang mahupun berkupang-kupang dari NGO, badan kebajikan, rakyat marhaen bawahan ni untuk sumbangan IKHLAS untuk Palestin konon...kerajaan HAMAS di Palestin pun hangpa tak IKTIRAF, hangpa pi IKTIRAF Fatah tu buat apa..?? Tu balaci ISRAEL...dia gelak la kalau Mesia dan negara yang baguih sangat pi bagi bantuan tanpa selidik DULU nak bagi kat sapa...
 
Rakyat di negara sendiri pun masih MEREMPAT terokk.. Dah Lama Dahhh..51 Tahun MERDEKA oiii....apa adaa..??? Cam yang PERNAH jadi 4-5 tahun SUDAH di Mesia sendiri ni, TABUNG BANTUAN TSUNAMI telah diselewengkan...Bantuan kat negara luar pi la bagi ingat tak ingat punya nak MENUNJUK yang Mesia ni PERIHATIN konon..rakyat dalam negara sendiri yang jadi MANGSA tsunami tu sampai ujong tahun sudah, 2008, cukop 4 TAHUN baru dapat HABEH bantuan rumah dari kerajaan Mesia yang AMAT PERIHATIN.

 

1 ulasan:

Awanama berkata...

salam,
Artis kita bila nak mula berkata kata....takat ikut fesyen antarabangsa saja tak jadi..la!...

Related Posts with Thumbnails