Selamatkan MaLaYsiA Dan Semuanyaa...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Lakaran Zunar semasa didalam Lokap Polis...

Dr. Danial : Isu Non Muslim Masuk Masjid

Dr. Asri : Isu Non Muslim Masuk Masjid

18.12.08

Gimik Mini Euro Ka Putar Di Perasmian Kongres Angkatan Muda 2008..


Haiii...ushar laggiiii.... - kerani-opis







Salam Reformasi...!!! Salam KeADILan...!!!


Mungkin ini gambar yang agak nak 'kebasiaan' sikit dah..pasai Kongres Angkatan Muda KeADILan (AMK), Wanita dan Nasional Tahunan 2008 dah berlalu hampir 19 hari..dah nak dekat 3 minggu... Tapi satu gimik yang eksklusif lagi kreatif dari idea sapa ntah...pada hari Perasmian Kongres AMK & Wanita 2008 28hb November 2008... walaupun dalam 1-2 minit gak mini heli remote control a.k.a kawalan jauh tu berlegar-legar dalam Stadium Malawati pagi tuu..amat menarik perhatian ramai terutamanya yang muda-muda sahaja laa... (pasai yang tua-tua mana depa mai Kongres AMK ni..depa mai esoknya, 29hb pasai Kongres Nasional..)

Dan satu lagi yang 'touching' jugak masa hari Kongres Nasional 29hb di mana semasa tayangan video selama 2 minit...setelah dipadam keseluruhan lampu dalam Stadium tuu...untuk ditontonkan video 'flash-back' anti-ISA...kalau cecah 5minit saja video tuu..kompom la ada yang akan menangis teresak-esak kerana automatik jiwa nurani manusia normal akan tersentuh....

Bermula dengan pertanyaan dari seorang anak tahanan tanpa bicara...yang bertanyakan dimana ayahnya berada sekarang...dan sehingga satu per satu nama-nama tahanan ditayangkan dan telah diikuti serta disebut oleh para hadirin....sesungguhnya tayangan video tersebut dapat menggambarkan betapa kejamnya tahan tanpa bicara... ISA...


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam hijat,...memang tersentuh sungguh bab tahanan ISA ini,tambahan pula ada ahli keluarga ana yang kena..berat mata memandang....lagi berat bahu memikul...hanya yang tak ada mata dan telinga saja yang kata baguih...ana ..pada masa tu..dan hingga bila2 tak sokong yang sokong ISA...teringat bawa bapa melawat sedara di Kemunting,kena bawa tuala lap air mata.

Tanpa Nama berkata...

salam hijat....teruskan usaha mendedahkan dan melondehkan keburukan be..em,jangan dok biak...

Hijat Panjang... berkata...

salam almualim...

anda kan pandai londeh dan bongkar isu jkkk tempohari..bongkar la untuk saya tolong war-warkan...saya tak brapa pandai sangat...Sunggohhh...!!!!

Related Posts with Thumbnails